کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث  در تبریز
کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث  در تبریز

[ad_1] کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث در تبریز رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز با بیان اینکه آمار حوادث در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۴ درصدی داشته است، گفت: کانالیزه کردن مسیر B. R.T و یکپارچه کردن زمان اجرای محدوده زوج و فرد، می‌تواند در روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، […]

[ad_1]

کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث در تبریز


رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز با بیان اینکه آمار حوادث در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۴ درصدی داشته است، گفت: کانالیزه کردن مسیر B. R.T و یکپارچه کردن زمان اجرای محدوده زوج و فرد، می‌تواند در روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هدایت جعفری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و انجام اقدامات لازم با کمک مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ آمار حوادث حدود ۴۴ درصد کاهش داشته است. 

وی ادامه داد: در طرح نوروزی نیز رتبه اول کشوری را به دست آورده‌ایم؛ هر چند در ۶ ماه دوم طی روزهای اخیر و در جریان حوادث فوتی در اتوبان پاسداران شاید در پایان سال نتیجه مطلوبی نداشته باشیم.

جعفری گفت: آمار حوادث عابران پیاده در رأس قرار دارد که البته بعضاً خود عابران نیز با عدم رعایت عبور از محل‌های عبور عرضی نظیر پل‌ها در این امر مقصر هستند و ما امیدواریم با همکاری و رعایت قوانین توسط شهروندان روند کاهش حوادث را در شش ماه دوم تداوم دهیم.

وی تأکید کرد: در تصادفات خسارتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان ایجاد راهبندان و توقف در محل حادثه مشمول اعمال قانون می‌شود.

پایان پیام/س


[ad_2]