کار خبر و رسانه در جهان امروزی مسئولیت سنگینی داشته و نیازمند مهارت خاصی است
کار خبر و رسانه در جهان امروزی مسئولیت سنگینی داشته و نیازمند مهارت خاصی است
فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کار خبر و رسانه، مسئولیت سنگین و سختی بوده و فعالیت در این حوزه نیازمند تخصص و مهارت خاصی است.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ ستاد علی دلاور در جمع خبرنگاران استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه هر شغلی سختی های کاری خود را دارد، اظهار داشت: کار خبر و رسانه، مسئولیت سنگین و سختی بوده و فعالیت در این حوزه نیازمند تخصص و مهارت خاصی است.

وی افزود: با توجه به فضای رسانه ای و سایبری حاکم بر جهان، رسانه ها از اهمیت خاصی در راستای انتشار اطلاعات دقیق و صحیح برخوردار هستند.

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با توجه به هجمه رسانه ای که که علیه کشور وجود دارد و هر کدام با شیوه ها و گرایش های خاص به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند، عرصه رسانه افرادی را می‌طلبد که با ذوق، سلیقه، علم، دانش و مهارت و تخصص بتوانند فضای رسانه ای منطقه را مدیریت کرده و اعتماد مخاطبین را جلب کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها با انتشار اخبار به سرعت و دقت مسئولیت سنگینی بر عهده دارند تا با حق گویی و حق طلبی، بزرگترین سرمایه که اعتماد مخاطبان است را جلب کنند.

سرهنگ ستاد دلاور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه بیان کرد: در دوران دفاع مقدس و دیگر مقاطع، شهدای اصحاب رسانه از جان خود که بزرگتری سرمایه است در این راه گدشتند.

در ادامه این مراسم فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش از نمایندگان رسانه های فعال در حوزه اطلاع رسانی فعالیت های یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در آذربایجان شرقی با ارائه لوحی قدردانی کرد.

در پایان پس از دریافت آموزش های لازم، خبرنگاران حاضر اقدام به تمرین تیراندازی در میدان تیر تیپ ۲۵ نزاجا کردند.