چهار پروژه عمرانی منطقه ۴ امسال عملیاتی می‌شود
چهار پروژه عمرانی منطقه ۴ امسال عملیاتی می‌شود

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: چهار پروژه بزرگ عمرانی امسال عملیاتی می‌شود. به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: یک سری از پروژه‌های ما در سطح شهرداری منطقه ۴ از گذشته مسکوت مانده که از جمله […]



شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: چهار پروژه بزرگ عمرانی امسال عملیاتی می‌شود.

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: یک سری از پروژه‌های ما در سطح شهرداری منطقه ۴ از گذشته مسکوت مانده که از جمله آنها پروژه استخر ستارخان است که امسال خوشبختانه در بودجه رقمی برای تکمیل آن در نظر گرفته شده و امید است این پروژه هرچه سریع‌تر اجرایی شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
وی افزود: اعضای شورای شهر امروز از چشمه‌لی باغ واقع در محدوده چایکنار بازدید کردند. این محل حدودا ۳۰ هزار متر مربع بوده که به‌صورت باغ کشاورزی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: مقرر شده تا در اطراف خانه ستارخان تملک هایی صورت بگیرد تا به عنوان مجموعه فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.
علیلو ادامه داد: در تلاش هستیم تا یک سری پروژه‌های سرمایه‌گذاری مانند محل توقفگاه‌های اتوبوسرانی و نیز چند پروژه مسیرگشایی عملیاتی شود.
وی افزود: پروژه قانلی گول نیاز به توافق دارد و سالیان سال مردم مطالباتی در این راستا داشته‌اند که تاکنون منجر به نتیجه نشده است.
شهردار منطقه ۴ یادآور شد: در محل این پروژه در مرحله اول یک سری پاکسازی صورت می‌گیرد و ما نیز در تلاش هستیم تا توافقات را تکمیل کنیم تا این مجموعه در خدمت مردم قرار گیرد.