چاله زدایی معابر، امحا زواید بصری، رفت و روب مکانیزه مسیرها و لایروبی روزانه آبروها
چاله زدایی معابر، امحا زواید بصری، رفت و روب مکانیزه مسیرها و لایروبی روزانه آبروها

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور در تشریح این خبر گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ،طی روزهای گذشته از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه  تبریز خیایان های پاستور و سالاری مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت. […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور در تشریح این خبر گفت: در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ،طی روزهای گذشته از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه  تبریز خیایان های پاستور و سالاری مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه و در راستای رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری ، عملیات لکه گیری معابر از سوی حوزه خدمات شهری واجرائی منطقه طبق برنامه ریزی انجام می گیرد.

وی همچنین از شستشو و لایروبی انهار و آبروها و کانال های سطح منطقه به صورت مستمر خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته توسط نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز، عملیات تنظیف، لایروبی و پاکسازی جوب ها و جمع آوری نخاله های رها شده در اسلامشهر، لاله ، صائب، ۱۷ شهریور و پاستور به اجرا درآمد.

غیور افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارندگی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی سیلاب های شهری، این منطقه علاوه بر لایروبی مسیل های سطح حوزه، بطور مرتب و منسجم تنظیف جوی ها و آبروهای سطح حوزه منطقه را نیز به انجام می رساند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ هنچنین از حذف زواید بصری و جمع آوری بنرهای غیر مجاز در سطح منطقه خبر داد و گفت:به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری در محلات و معابر حوزه شهرداری منطقه ۳ در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه امحا آلودگیهای بصری، دیوار نوشته ها، حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و… از جمله اقداماتی است که انجام می شود، اظهار داشت: در این راستا زواید بصری و بنرهای غیر مجاز در خیابان های ابوریحان و ۱۷ شهریور جمع آوری شد.