پیش‌بینی۲ نقطه برای برگزاری اجتماعات مردمی در تبریز
پیش‌بینی۲ نقطه برای برگزاری اجتماعات مردمی در تبریز

فرماندار تبریز از پیش بینی دو نقطه برای برگزاری اجتماعات مردمی در تبریز خبرداد. به گزارش قلم پرس علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص موضوع تعیین محلی برای برگزاری تجمع و اجتماعات مردمی در شهرستان تبریز اظهار داشت: موضوع تعیین محل و مراکز اجتماعات براساس قانون و قوانینی مشخصی بوده که دستورالعمل انتخاب […]

فرماندار تبریز از پیش بینی دو نقطه برای برگزاری اجتماعات مردمی در تبریز خبرداد.

به گزارش قلم پرس علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص موضوع تعیین محلی برای برگزاری تجمع و اجتماعات مردمی در شهرستان تبریز اظهار داشت: موضوع تعیین محل و مراکز اجتماعات براساس قانون و قوانینی مشخصی بوده که دستورالعمل انتخاب مراکز اجتماع از طریق تهران به کلان‌شهرهای کشور منعکس خواهد شد.

وی افزود: البته قبل از ابلاغ دستورالعمل، یکسری تمهیداتی در نظر گرفته‌ شده و محل‌هایی برای این منظور مشخص و در دست بررسی است.

فرماندار تبریز اضافه کرد: براساس آیین‌نامه ابلاغی برای این منظور در تبریز دو نقطه در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌ها، نقاطی برای این منظور پیش‌بینی‌ شده و پس از ابلاغ آیین‌نامه و تصویب در شورای تأمین از طریق مراجع مربوطه اعلام خواهد شد.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: در حال حاضر آبین‌نامه‌ای در این خصوص ابلاغ نشده اما بلافاصله پس از ابلاغ و تصویب، مکان‌های موردنظر پیش‌بینی‌ شده برای اجتماعات به‌صورت عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.