پیشرفت ۳۰ درصدی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان
پیشرفت ۳۰ درصدی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان
شهردار تبریز از پیشرفت ۳۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان خبر داد و گفت: ایجاد و تکمیل شریان‌های مهم ارتباطی شهرک خاوران با پیرامون خود و نیز راه‌های ارتباطی با هسته اصلی تبریز یکی از ضرورت های این منطقه است.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار امروز در حاشیه چهل و چهارمین قرار خدمت شهرداری تبریز در بازدید از پروژه پل خلعت پوشان اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان در مرحله میکرو پایل است. در چهار ضلع و در هر ضلع باید ۱۵۰ میکروپایل اجرا شود که تا بیست روز آینده به طور کامل میکروپایل ها به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار آماده حفاری محل و شمع گذاری است، افزود: این تقاطع غیر همسطح با سازه قوسی فلزی به طول ۱۰۰ متر  و به عرض ۱۷.۵متر اجرا می شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه پل خلعت پوشان که به دلیل موانع اجرایی با پیشرفت کندی در حال اجرا بود با حل برخی موانع وارد فاز جدیدی شده و با شتاب گیری بیشتری در حال اجراست.

شهردار تبریز همچنین از احداث یک پل جدید با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

شهردار تبریز همچنین در بازدید از پروژه ساختمان مادر و کودک شهرک خاوران از بهره برداری از این پروژه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

هوشیار با اشاره به مشخصات این پروژه تصریح کرد: پروژه عمرانی احداث اتاق مادر و کودک خاوران با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار و ۶۰۰ متر مربع مساحت، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: پیرامون این پروژه نیز پارکی به متراژ ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از برنامه های قرار خدمت امروز از پروژه احداث سپتیک تصفیه فاضلاب مرکز همایش های بین المللی خاوران بازدید کرد.

هوشیار با اشاره به جزئیات و مشخصات این پروژه گفت: این پروژه در مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در دو طیقه و ارتفاع ۱۰ متر در حال اجراست.

به گفته وی، پروژه فوق با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

یعقوب هوشیار همچنین در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۹ تبریز در جریان روند احداث ساختمان خدمات و عمران در دو طبقه سازه ای با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، احداث گلخانه با ۳ میلیون تومان اعتبار و پروژه سالن چندمنظوره بحران با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه احداث پیاده راه خیابان ۱۸ متری خاوران با اعتبار ۶ میلیارد تومانی در حال اجراست و قرار است در طول این مسیر برای احداث ۲ بازارچه محلی عملیات مکان یابی انجام شود.

انتهای پیام/