پیشرفت احداث کمپ ورزشی مس ورزقان جلوتر از برنامه زمانبندی
پیشرفت احداث کمپ ورزشی مس ورزقان جلوتر از برنامه زمانبندی
مجری طرح احداث کمپ ورزشی مس ورزقان گفت: طرح بزرگترین کمپ ورزشی کشور که با نگاه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در ورزقان احداث می شود هم اکنون با ۸ درصد پیشرفت، از برنامه زمانبندی جلوتر است.

به گزارش قلم پرس، حصاری مجری طرح احداث کمپ ورزشی مس ورزقان با اعلام این خبر گفت : طرح بزرگترین کمپ ورزشی کشور که با نگاه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران در ورزقان احداث می شود هم اکنون با ۸ درصد پیشرفت، از برنامه زمانبندی جلوتر است.

حصاری اضافه کرد : با تلاش همکاران جهادگر در دو شیفت کاری، سالن فوتسال ۳ هزار نفری این پروژه هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون و ستون ها قرار دارد و با ۷ درصد پیشرفت فیزیکی، ۳ درصد از برنامه جلو است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل مس سونگون آذربایجان همواره توجه ویژه ای به پروژه کمپ ورزشی ورزقان داشته، افزود: دکتر عباسزاده بطور شبانه روزی و مستمر پیگیر پیشرفت پروژه بود و طبق دستورات ایشان پروژه کمپ ورزشی ورزقان همواره تامین مالی خوبی شده و این امر تاثیر بسزایی در پیشرفت فیزیکی پروژه داشته است.

مجری کمپ ورزشی مس ورزقان با اشاره به اشتغال ۱۶۰ نفری در این پروژه اظهار کرد: با توجه به تاکید مستمر مدیرعامل محترم مس سونگون، هم اکنون در ۶ جبهه کاری بصورت شبانه روزی فعالیت داریم و بنا داریم این پروژه را زودتر از موعد مقرر قراردادی به مرحله بهره برداری برسانیم تا در اختیار مردم شریف شهرستان ورزقان و منطقه قرار گیرد.