پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق در پایان نیمه اول
پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق در پایان نیمه اول

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک گله شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. بازی در ابتدای کار با حملات تیم استقلال شروع شد و شاگردان فرهاد مجیدی […]

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک گله شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

بازی در ابتدای کار با حملات تیم استقلال شروع شد و شاگردان فرهاد مجیدی در ابتدای این مسابقه، کار را هجومی آغاز کردند. در دقیقه ۶ این بازی شیخ دیاباته موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه الشرطه داشت اما این بازیکن در مصاف تک به تک با دروازه‌بان استقلال توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه ۱۱ بازی، رشید مظاهری روی یک اشتباه فردی در محوطه جریمه، تیم الشرطه عراق را صاحب یک موقعیت بسیار خطرناک کرد اما بازیکن الشرطه نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد روی نفوذ هرویه میلیچ در محوطه جریمه الشرطه، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد و شیخ دیاباته موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا بازی یک بر صفر به سود استقلال پیش برود.

استقلال بعد از این گل باز هم به حملات خود ادامه داد و داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۷ از پشت محوطه جریمه شوتی روانه الشرطه کرد که ضربه او با واکنش دروازه‌بان حریف همراه شد.

آبی‌پوشان در دقیقه ۱۹ بازی، روی هجوم مهدی قایدی در محوطه جریمه صاحب یک پنالتی دیگر شدند اما شیخ دیاباته نتوانست مثل پنالتی اول، ضربه خود را به گل تبدیل کند.

در ادامه تیم الشرطه مقداری شکل هجومی به خود گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه در نیمه زمین استقلال به وجود آورد اما فرصت‌های این تیم عراقی نتوانست تغییری در نیتجه بازی بدهد.

تیم الشرطه در دقیقه ۳۹ بازی، با هجوم به محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما حضور وریا غفوری باعث شد حمله الشرطه راه به جایی نبرد.

در پایان تلاش تیم الشرطه برای زدن گل تساوی ثمری نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر استقلال پایان یابد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، آرش رضاوند و شیخ دیاباته

ترکیب الشرطه: احمد باسل، کرار عامر، سعد ناطق، فهد یوسف، امجد عطوان، مازن فیاض، خضر علی، محمد قاسم، حسام کاظم، سعد عبدالامیر، محمد داوود

انتهای پیام