پیام سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت روز مهندس
پیام سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت روز مهندس

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است: پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، یکی از بزرگترین چهره‌های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است یادآور خلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این مرز و بوم است. علوم مهندسی، جزو علوم پایه […]

به گزارش قلم پرس، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است:

پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، یکی از بزرگترین چهره‌های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است یادآور خلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این مرز و بوم است.

علوم مهندسی، جزو علوم پایه و اساسی جهان کنونی به شمار می‌آید که بسیاری از دستاوردهای بشر، حاصل تبحر و توانمندی در حوزه‌های مختلف علوم مهندسی است.

مهندسان مسئولیت خطیر ملی و میهنی خویش را با بکارگیری دانش مهندسی و فن آوری های نوین، اجرای صحیح مقررات ملی و رعایت استانداردها در جهت ارتقا کیفی صنعت ساختمان و حفظ سرمایه‌های ملی، به انجام می‌رسانند.

خوشبختانه در شهر تبریز و مجموعه مدیریت شهری مهندسان توانمند و کوشایی حضور دارند که تمام تلاش‌شان آبادانی و توسعه هرچه بیش‌تر شهرمان است و امروز فرصت خوبی برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان است.

پنجم اسفند ماه سالروز تولد دانشمند و مهندس ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است، این فرصت را مغتنم می‌شمارم تا از تلاش‌های مستمر تمامی مهندسان در فراگیری، طراحی و اجرای علوم مهندسی، فنی و به کارگیری آن‌ها در حیطه عمران و سازندگی به‌ویژه در شهر تبریز تشکر و قدردانی نمایم.

مهدی یوسفی

سرپرست شهرداری تبریز