پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجات اند
پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجات اند
فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجاتی اند که ثابت کرده اند که در صحنه های حساس همواره با جان خویش مدافع حریم سلامت جامعه اند.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ ستاد علی دلاور در آستانه زادروز حکمای فرزانه بوعلی سینا و محمد بن زکریای رازی و به مناسبت روز پزشک و داروساز و تقارن آن با ماه محرم فرمانده تیپ ۲۵ ن. م سرهنگ دلاور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والا مقام جامعه پزشکی کشور  و آرزوی همنشینی روح بلند آن عزیزان با حضرت سیدالشهدا در دیدار با کادر درمان بیمارستان ارتش اظهار داشت: پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجاتی اند که ثابت کرده اند که در صحنه های حساس همواره با جان خویش مدافع حریم سلامت جامعه اند.

وی افزود: بعد از انقلاب بزرگ اسلامی در روزهای سخت دفاع مقدس و هنگام بلایا و بحران های طبیعی همواره پیشتاز بوده اند، اکنون نیز که کشور عزیزمان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکند، این پزشکان ایرانی هستند که با جان فشانی و تلاش شبانه روزی سد محکمی در برابر این تهدید بنا کرده اند.

سرهنگ دلاور با اشاره به فروپاشیدن نظام پزشکی خیلی از کشورها در مقابله با کرونا تاکید کرد : خدمات پزشکی و درمانی در دورانها و صحنه های مختلف خصوصا در طول هشت سال دفاع مقدس و درمان رزمندگان اسلام مثال زدنی بود. اکنون نیز تلاش در بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور در مقابل ویروس کرونا یکی از موفق ترین نظام های   سلامت در بین دولت های جهان می باشد. که آن را مدیون فداکاری ها و از خودگذشتگی های کادر درمان هستیم.

سرهنگ دلاور ضمن قدردانی از دکتر محسنی ریاست بیمارستان ارتش در تبریز گفت : بی شک ما به عنوان بخشی از نظامیان کشور که از نزدیک شاهد مجاهدت ها و ایثارگری های خالصانه جامعه فرهیخته پزشکی به ویژه در شرایط بحرانی کرونا بوده ایم ؛ مانند سایر اقشار جامعه مراتب سپاس و قدردانی خود را در مقابل از خودگذشتگی همه جامعه پزشکی ، کادر درمان و کارگران مشغول در بخش های درمانی و دارویی کشور که عاشقانه و جان بر کف در خط اول مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارند ، اعلام می نماییم و دست تک تک عزیزانمان را در گروه های مختلف پزشکی به گرمی می فشاریم و برای سلامتی این عزیزانمان در برابر ویروس کرونا و سایر لحظات زندگی شان دعا می کنیم.