پرستاران در ایام کرونا جهاد اکبر راه انداختند / دشمن می خواهد با فشار مردم را خسته کند
پرستاران در ایام کرونا جهاد اکبر راه انداختند / دشمن می خواهد با فشار مردم را خسته کند

به گزارش قلم پرس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: پرستاران عزیز در تمام روزگار فداکاری و ایثارگری کرده اند اما در حوادث و اوضاع شیوع کرونا نقش بزرگی ایفا و مردم را مدیون خود […]

به گزارش قلم پرس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: پرستاران عزیز در تمام روزگار فداکاری و ایثارگری کرده اند اما در حوادث و اوضاع شیوع کرونا نقش بزرگی ایفا و مردم را مدیون خود کردند.

وی افزود: پرستاران عزت و شرفی که بوجود آوردند برای همیشه در سینه تاریخ خواهد درخشید و جا دارد از پرستاران و کادر درمانی و پزشکی که شبانه روز برای سلامت مردم فداکاری کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو تصریح کرد: جوانان و دانشجویان در نظام اسلامی رسالت خطیری بر عهده دارند و نقش دانشجوی مسلمان در تمام برهه های کشور سرنوشت ساز است.

باقری بنابی با بیان اینکه کشور ما در مقطع حساس و سرنوشت سازی از تاریخ قرار گرفته است؛ اضافه کرد: تمام شیاطین و دشمنان نظام به این نتیجه رسیده‌اند که اگر جمهوری اسلامی را در این منطقه زمین گیر و حذف نکنند، بعد از این دیگر امکان شکست این کشور میسر نخواهد بود.

وی اذعان کرد: دست پرورده های شیاطین با انواع حملات و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم در صدد این هستند که مردم را خسته کنند و بین انقلاب، قرآن و مردم فاصله بیندازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه این نظام و انقلاب در ۴۲ سال گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته ولی با عنایت خداوندی و درایت فرزندان این ملت در سپاه، بسیج، ارتش و سایر قوا در مقابل اشرار دنیا ایستادند و مقاومت کردند و سرسختانه از ولایت و عزت ایران اسلامی دفاع کردند.

باقری بنابی گفت: با وجود اینکه در داخل مشکلاتی داریم ولی جمهوری اسلامی امروز در اوج اعلی و قدرت قرار دارد و بنا به فرموده امام راحل(ره) مردم و جوانان ما از مردم و جوانان صدر اسلام و مردم زمان پیامبر اکرم(ص) متفاوت هستند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی این انقلاب گردنه های صعب العبور را پشت سر گذاشته اما با یک شرط و آن هم استقامت است.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: در مقطع حساس فعلی وظیفه همه مردم مخصوصاً دانشجویان حفظ وحدت و همدلی است و جنگی که بنام جنگ اقتصادی دشمنان نظام راه انداخته اند، در برابر این هجمه سنگین دشمن مقاومت و ایستادگی کنند و مسئولان نیز با رسیدگی به معیشت اقشار آسیب پذیر گره مشکلات آنها را باز کنند.

باقری بنابی تصریح کرد: مذاکره کنندگان نیز در تلاشند تا گره مشکلات را در مذاکرات باز کنند و امیدواریم تلاش و اقدامات آنها در برداشتن و رفع تحریم ها میسر باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴