پایان عملیات ضد داعش الحشد الشعبی در نینوی
پایان عملیات ضد داعش الحشد الشعبی در نینوی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در نینوی امروز(پنجشنبه) اعلام کرد که عملیات انتقام شهید «سامح الطائی» که سه روز پیش در جریان مقابله با عناصر داعش به شهادت رسید، با دستیابی به اهداف خود به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در نینوی امروز(پنجشنبه) اعلام کرد که عملیات انتقام شهید «سامح الطائی» که سه روز پیش در جریان مقابله با عناصر داعش به شهادت رسید، با دستیابی به اهداف خود به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات شهید الطائی به کشف دو مخفیگاه عناصر داعش در رشته کوه‌های العطشانه و دستگیری دو تروریست و ضبط چندین بمب دستی منجر شد.

وی افزود: در جریان این عملیات چندین روستا و مهم‌ترین آن روستاها خبیرات، دامرچی، الثلجیه، الرحمانیه و الصابونیه در جنوب غرب موصل پاکسازی شده و یک دستگاه موتورسیکلت آماده انفجار هم کشف و منهدم شد.

فرمانده عملیات الحشد الشعبی در نینوا با دو هنگ یکم و دوم از تیپ ۳۳ نیروهای خود و با مشارکت ارتش عراق از ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ (دوشنبه ۶ اردیبهشت) یک عملیات امنیتی گسترده را در تعقیب بقایای داعش در جنوب موصل آغاز کرد که با شهادت یک نیروی الحشد الشعبی و زخمی شدن چهار رزمند دیگر بر اثر انفجار بمب دستی همراه شد.

سازمان الحشد الشعبی همچنین اعلام کرد که یکی از رزمندگان الحشد الشعبی امروز طی یک عملیات امنیتی در جنوب شهر سامراء در استان صلاح الدین در شمال عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/.