پایان رای‌گیری اعلام شد/ استاندار: مردم برنده اصلی انتخابات هستند
پایان رای‌گیری اعلام شد/ استاندار: مردم برنده اصلی انتخابات هستند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم آذربایجان بود. دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان از محل ستاد انتخابات، با اعلام پایان مهلت رای‌گیری در تمام شعب اخذ رای استان، گفت: تمدید چندین‌باره […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که برنده اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم آذربایجان بود.

دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان از محل ستاد انتخابات، با اعلام پایان مهلت رای‌گیری در تمام شعب اخذ رای استان، گفت: تمدید چندین‌باره زمان انتخابات نشان از حضور فوق‌العاده مردم در پای صندوق‌های رای بود.

وی افزود: شعب اخذ رای استان می‌بایست بعد از رای‌گیری از تمام افراد حاضر در شعبه، کار شمارش آرا را بلافاصله آغاز کنند.

جبارزاده در خصوص اعلام نتایج انتخابات، گفت: با توجه به کثرت کاندیداها، کار شمارش، تجمیع و اعلام آرا زمان‌بر بوده و نتایج به تدریج از طریق صدا و سیما به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این که انتخابات در ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای استان در امنیت کامل برگزار شد، افزود: ۴۵ هزار نفر از عوامل انتخابات در شعب اخذ رای و تلاشگران عرصه امنیت در پشت صحنه، شرایطی فراهم کردند تا مردم استان با اطمینان خاطر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: در کنار حماسه انتخابات، وجود امنیت و آرامش در استان را نیز به مردم تبریک می‌گویم و از همه بانیان امنیت در بخش‌های مختلف استان قدردانی می‌کنم.

جبارزاده گفت: مردم استان امروز بار دیگر نشان دادند که همچنان در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری و خون شهدا هستند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از عوامل صدا و سیمای استان که پا به پای عوامل اجرایی در ثبت حماسه سیاسی هفتم اسفند تلاش کرد قدردانی کرد و گفت: نتیجه این تلاش‌ها ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ استان بود و با توجه به این که برنده اصلی انتخابات، مردم هستند این موفقیت را به مردم استان تبریک می‌گویم.