پاک‌ترین شهر ایران کجاست؟
پاک‌ترین شهر ایران کجاست؟

شهردار تبریز با اشاره به پاکی هوای تبریز از ابتدای سال جاری تا به امروز گفت: تبریز در حوزه محیط زیست پاک‌ترین شهر ایران است و در کنار آن توجه ویژه به حوزه حمل و نقل و هوشمندسازی امور شهری شده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با رودرا گاوراو، […]



شهردار تبریز با اشاره به پاکی هوای تبریز از ابتدای سال جاری تا به امروز گفت: تبریز در حوزه محیط زیست پاک‌ترین شهر ایران است و در کنار آن توجه ویژه به حوزه حمل و نقل و هوشمندسازی امور شهری شده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با رودرا گاوراو، سفیر هند در ایران اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری تبریز جایگاه بالایی داشته و در حوزه های مختلف جهان‌شهر شناخته می‌شود.

وی افزود: تبریز با ۲ میلیون نفر ظرفیت انسانی جایگاه مهمی در بین شهرهای ایران داشته و شهرداری این کلانشهر به عنوان یکی از نهادهای شهری جایگاه ویژه‌ای دارد.

هوشیار خاطرنشان کرد: تبریز به لحاظ تاریخی، گردشگری و صنعتی ظرفیت بالایی دارد و به جهت واقع‌شدن در جاده ابریشم و موقعیت جغرافیایی آن با کشورهای دیگر، موضوع سرمایه‌گذاری در این منطقه دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی اضافه کرد: مجموعه های صنعتی قوی همچون صنایع غذایی، فولاد و معدن در تبریز  فعال هستند و در حوزه های مس و طلا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

شهردار تبریز با اشاره به جایگاه علمی تبریز نیز اعلام کرد: تبریز یکی از شهرهای دانشگاهی ایران بوده و ۱۰۰ هزار دانشجو مشغول تحصیل در دانشگاه های این شهر هستند.

وی با اشاره به پاکی هوای تبریز از ابتدای سال جاری تا به امروز یادآور شد: تبریز در حوزه محیط زیست پاک‌ترین شهر ایران است و در کنار آن توجه ویژه به حوزه حمل و نقل و هوشمندسازی امور شهری شده است.

هوشیار با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در دو بخش نیز گفت: یکی از ویژگی های مهم همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از فناوری های نوین و استارتاپ ها است که ۵۰ پروژه استارتاپ در همایش همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳  معرفی می‌شود.

وی ضمن دعوت از علاقمندان سرمایه‌گذاری و تجار هندی برای همایش سرمایه‌گذاری بین المللی تبریز ۲۰۲۳، ابراز امیدواری کرد توسعه اقتصادی خوبی بین دو کشور اتفاق بیافتد.

پایان پیام/