پایان قدرت نمایی کاذب با انتشار تصاویر سلاح گرم و سرد درفضای مجازی
پایان قدرت نمایی کاذب با انتشار تصاویر سلاح گرم و سرد درفضای مجازی
سرپرست پليس فتا استان گفت: فردي که در فضاي مجازي با انتشار تصاويري از سلاح گرم و سرد اقدام به قدرت نمايي و ايجاد رعب وحشت در شبکه هاي اجتماعي مي کرد توسط کارشناسان پليس فتا شناسايي شد.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ “اصغر شیخ نژاد”، در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار تصاویری در یکی از شبکه‌های اجتماعی که در آن شخصی با استفاده از سلاح گرم و سرد اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود که این امر موجب نگرانی کاربران فضای مجازی و افراد دنبال کننده صاحب این صفحه شده بود.

سرهنگ “شیخ نژاد” بیان داشت: با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، عامل انتشار دهنده تصاویر سلاح گرم و سرد جهت نمایش قدرت و ایجاد رعب و وحشت مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ “شیخ نژاد” به مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی هشدار داد و گفت: پلیس در هر ساعت از شبانه روز در خدمت عموم هموطنان بوده و چنان چه اشخاصی بخواهند با اعمال غیرقانونی و هنجارشکن در فضای مجازی آرامش کاربران را برهم بزنند پلیس فتا به سرعت وارد عمل شده و در چهارچوب قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سرپرست پلیس فتا استان گفت:کاربران در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه و کلاهبرداری در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/