ویلموتس: ما در حال تحول هستیم و نفرات جدیدی به ما اضافه می شوند.
ویلموتس: ما در حال تحول هستیم و نفرات جدیدی به ما اضافه می شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیروز گفتم که هجومی بازی می کنیم و نتیجه خوب هم به دست می‌آوردیم.

به گزارش قلم پرس، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از برد پرگل شاگردانش مقابل تیم ملی کامبوج در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود. دیروز گفتم که هجومی بازی می کنیم و بازی خوب همراه با نتیجه خوب به دست آوردیم.

وی ادامه داد: ما در حال تحول هستیم و نفرات جدیدی به ما اضافه می شوند. در بازی امروز سردار آزمون و حاج صفی استراحت کردند چون چند دیدار مهمی با بحرین در پیش داریم. تمرکز من روی بازی بعدی است و باید ۳ امتیاز را در بحرین بگیریم.

ویلموتس اظهار داشت: هدف اصلی ما جام جهانی است. امروز یک روز تاریخی بود و از خانم ها بابت حضور در ورزشگاه تشکر می کنم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بیشتر هم باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه برد پرگل زیباتر بود یا حضور زنان در ورزشگاه، گفت: هر دو برای ما خوب بود. احساس چیزی است که باید به اشتراک گذاشته شود.

ویلموتس در مورد عملکرد بازیکنان جوان مثل محمد محبی عنوان کرد: تیمی که من انتخاب می کنم، کسی در آن فیکس نیست. قبل از بازی دژاگه مصدوم شد و محبی به جای او به زمین آمد. در سیستم من هیچ بازیکنی فیکس نیست.

وی درباره اینکه تا به حال تجربه برد پرگل داشتید یا نه، گفت: امروز می توانیم بگوییم خیلی اتفاقاتی رخ داد که اولین تجربه‌ها بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه بازی دفاعی در سیستم شما جایی دارد یا نه، اظهار داشت: همیشه رقیب را قبل از بازی تحلیل می کنم چون فرد ساده لوحی نیستم. خصوصیات تیم خودم را می دانستم. شاید شما دیدار با کره جنوبی را دیدید. من در واقعا با نوراللهی و ابراهیمی سیستمی داشتم که خیلی فشرده بود اما اینکه همیشه رو به جلو بازی کنیم، در ذهن ما جا دارد. شاید گاهی باخت هم داشته باشیم اما فلسفه خودم را تغییر نمی دهم.

ویلموتس در پاسخ به این سوال که خانواده شما امروز در ورزشگاه بود یا خیر، عنوان کرد: ۳ فرزند دارم که خودشان فوتبال بازی می کنند. یک دختر ۱۲ ساله دارم که در فرانسه به مدرسه می رود. یک همسر فوق العاده دارم که خانه دار خوبی است و این امکان را به من می دهد که کارم را خوب انجام دهم. آنها هم مایل هستند تا به ایران بیایند.

وی در مورد اینکه مقابل بحرین با این ترکیب بازی می کنید، اظهار داشت: وقتی گل می زنید و می برید، تاثیر مثبتی در کار شما به وجود می آید. در دوران مربیگری یاد گرفته ام که تیمم را ۴ روز قبل از مسابقه انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: البته قبل از بازی دژاگه را به دلیل مصدومیت از دست دادم، سردار از قوزک پا آسیب دید و پورعلی گنجی هم باید از ناحیه مصدومش عکس بگیرد. باید برویم و مصدومان را آماده کنیم. فردا یک جلسه تمرین داریم و باید یک به روز رسانی داشته باشیم. شانس این را دارم که کادر پزشکی خوبی داریم و تصمیمات خوبی می گیرند. از مترجم خودم هم سپاسگذارم.

  • منبع خبر : فارس