وعده پرداخت پاداش ویژه برد تراکتور مقابل الشارجه امارات
وعده پرداخت پاداش ویژه برد تراکتور مقابل الشارجه امارات

به گزارش قلم پرس ایرج شهین باهر گفت: دیشب طی تماسی تلفنی با سرمربی تیم فوتبال تراکتور، ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی امشب، از رسول خطیبی خواستم وعده پرداخت پاداش برد الشارجه امارات را به بازیکنانش اعلام کند.     شهردار تبریز با اشاره به نقش ورزش قهرمانی در تقویت شادابی و […]

به گزارش قلم پرس ایرج شهین باهر گفت: دیشب طی تماسی تلفنی با سرمربی تیم فوتبال تراکتور، ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی امشب، از رسول خطیبی خواستم وعده پرداخت پاداش برد الشارجه امارات را به بازیکنانش اعلام کند.    

شهردار تبریز با اشاره به نقش ورزش قهرمانی در تقویت شادابی و  نشاط اجتماعی  و محبوبیت بی‌نظیر تراکتور در بین شهروندان اظهار کرد: موفقیت تراکتور در میادین داخلی و خارجی موجب نشاط و شادابی شهروندان و جامعه شده و هزینه‌کرد شهرداری در این حوزه و ارائه بسته تشویقی به بازیکنان تیم قابل دفاع است.
او افزود: شهرداری تبریز در چارچوب قوانین و مقررات و سیاست های اتخاذی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، از هیچ کوششی برای توسعه ورزش و ایجاد فضای نشاط و شادابی در شهر دریغ نمی کند.
شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد با تلاش دست اندرکاران و حمایت عموم مسئولان شاهد تقویت روزافزون ورزش تبریز باشیم.
تیم تراکتور تبریز امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به مصاف الشارجه امارات می‌رود که کسب نتیجه برد مقابل این تیم، تراکتور را راهی مراحل بعدی مسابقات خواهد کرد.