وعده مدیرکل جدید میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی برای تاسیس موزه مطبوعات
وعده مدیرکل جدید میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی برای تاسیس موزه مطبوعات

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بر تلاش خود برای تأسیس موزه مطبوعات استان در تبریز تأکید کرد. به گزارش قلم پرس، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود، با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق این فرصت را به من داد، تا بتوانم به عنوان […]

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بر تلاش خود برای تأسیس موزه مطبوعات استان در تبریز تأکید کرد.

به گزارش قلم پرس، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود، با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق این فرصت را به من داد، تا بتوانم به عنوان کهنه سرباز کشور خدمت کنم، اظهار داشت: بنده تمام تلاش خود را در راستای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی استان خواهم کرد و در راستای اعلام سیاست های جدید از کمک و نقطه‌نظرات صاحب‌نظران استقبال خواهیم کرد.

مرتضی آبدار، ضمن ضمن قدردانی از زحمات فرزین حق‌پرست، مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان، افزود: با توجه به ۳۷ سال اقتدار ایران در عرصه‌های بین المللی، توسعه صنعت گردشگری و حفاظت از میراث گذشتگان یکی از اصول مهم است.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید کرد: ما به ایران بدون نفت می‌اندیشیم و نقش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این زمینه بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، گفت:  آذربایجان شرقی خواستگاه اندیشه‌های بزرگ، سرداران و شهیدان حماسه ساز، دانشمندان و هنرمندان به نام بوده و لزوم حفظ و ترویج آداب و رسوم به جا مانده از گذشتگان اهمیت دارد.

وی در ادامه یکی از اتلاش ها خود را تأسیس موزه مطبوعات استان در تبریز، عنوان کرد و گفت: انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش و پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ را برای استان مایه خرسندی و غرور بوده و بر همین اساس ما باید در کنار پاسداری از ارزش‌های دینی خود، ارزش‌های ملی را نیز حفظ کنیم و همچنین با تعامل و همکاری یکدیگر استان‌مان را سرافراز کنیم.