وعده‌ فرماندار برای حل مشکلات کارگران کمپرسورسازی  تبریز
وعده‌ فرماندار برای حل مشکلات کارگران کمپرسورسازی  تبریز

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه شرکت کمپرسورسازی به عنوان نماد صنعت و تولید استان و شهرستان تبریز است، گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی هستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس فاتح امروز روز چهار شنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت و گو […]



فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه شرکت کمپرسورسازی به عنوان نماد صنعت و تولید استان و شهرستان تبریز است، گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس فاتح امروز روز چهار شنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت و گو و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی تولید در این شرکت قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی را به عنوان یکی از سرفصل‌های اولویت‌دار کاری خود قرار داده است، افزود: در راستای تحقق رشد اقتصادی گام‌های مهمی در شهرستان برداشته شده است. 

فاتح با بیان اینکه فعال و پویا بودن کمپرسورسازی تبریز به همت کارگران و مهندسان توانمند این واحد تولیدی است؛ خاطرنشان کرد: بجد پیگیر مطالبه کارگران این واحد تولیدی هستیم. 

وی اظهار کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه وجود داشته که حل شده و این کارخانه هرچه سریعتر باید به مدار تولید طبق استاندارد ها بازگردد. 

شرکت کمپرسورسازی تبریز از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ایستگاه های سوخت گاز، (سی ان جی) در ایران بوده و ۳۰ درصد جایگاه کشور متعلق به تبریز است.

پایان پیام/۶۰۰۳۴