وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز پای آل‌هاشم را هم به میان کشید
وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز پای آل‌هاشم را هم به میان کشید
امام جمعه تبریز از مسئولان خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض یا ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز همت کنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار هفته گذشته رئیس فدارسیون فوتبال با وی در تبریز اظهار کرد: در این دیدار که از آقای تاج احیای تیم ماشین سازی و رعایت عدالت در بازی‌های تراکتور را مهم ترین مطالبه فوتبال دوستان نجیب تبریزی مطرح کرده بودم مورد استقبال فوتبال دوستان قرار گرفته و بازتاب خوبی داشته است.

وی افزود: البته هوادارات تراکتور و ماشین سازی تبریز موضوعات و مشکلاتی را مطرح کرده و انتظار دارند بنده این مشکلات را از طریق مسئولان پیگیری کنم.

آل‌هاشم گفت: از آنجا که هواداران فوتبال تبریز همیشه باعث افتخار شهرمان و کشورمان بودند از مسئولان ورزش استان مخصوصا مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی که خودشان در ایام قدیم و جوانانی بازیکن فوتبال بودند، می‌خواهم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعویض یا ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز همت کنند.

وی تصریح کرد: با ترمیم یا تعویض چمن فوتبال ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تماشاگران فوتبال از دیدن بازی لذت‌ کافی را ببرند و بازیکنان هم استرس و نگرانی خرابی چمن را نداشته باشند و راحت بتوانند تاکتیک سرمربی را در زمین پیدا کنند و تکنیک خودشان را در زمین به نمایش بگذارند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز با تاکید بر اینکه تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) از اصلی‌ترین خواسته‌های پاکو خمز است، گفته بود: باتوجه به تفکرات سرمربی تیم، تراکتور با پاس‌های متوالی روی زمین به دنبال ارائه فوتبال مالکانه و تهاجمی است که متاسفانه کیفیت پایین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی فنی تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه چمن این ورزشگاه مانعی برای ارائه فوتبال زیباست، تاکید کرده بود: آقای خمز بارها خواستار تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام شده است. باتوجه به اینکه دولت مالک این ورزشگاه است، امیدواریم با همت اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و مساعدت متولیان امر در گمرک و جهاد کشاورزی، شاهد واردات چمن رولی در اسرع وقت باشیم.

انتهای  پیام/