وضعیت راه های دسترسی به نمایشگاه بین المللی در شان تبریز نیست
وضعیت راه های دسترسی به نمایشگاه بین المللی در شان تبریز نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت رسیدگی و بهسازی وضعیت راه های دسترسی به نمایشگاه بین المللی تبریز تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز به لحاظ نوع کاربری و موقعیت ویژه خود، دارای اهمیت اجتماعی و کاربردی است […]



سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت رسیدگی و بهسازی وضعیت راه های دسترسی به نمایشگاه بین المللی تبریز تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز به لحاظ نوع کاربری و موقعیت ویژه خود، دارای اهمیت اجتماعی و کاربردی است و ضرورت دارد مدیریت شهری با برنامه ریزی و تعیین ساز و کار اجرایی نسبت به بهسازی آن اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به تنوع و تعدد بافت شهری در تبریز، اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی فضای شهری در مناطق مختلف نیازمند مطالعه ویژگی های سازه ای و  فرهنگی است و محلات منطقه ۶ تبریز از این موضوع مستثنی نیست.

بجانی همچنین در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در سطح منطقه ۶ در راستای برگزاری هشتمین قرار خدمت از دور چهارم قرار خدمت های شهرداری تبریز لزوم رسیدگی و توجه ویژه به محلات شهرک امام (ره) و خانه سازی بیش از پیش احساس می شود.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: با توجه به بازدید چند باره از سطح محلات منطقه ۶ و احصا مشکلات، رسیدگی و توجه ویژه به محلات خانه سازی و شهرک امام لازم و ضروری به نظر می رسد.

پایان پیام/