وضعیت راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی در شأن تبریز نیست
وضعیت راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی در شأن تبریز نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت رسیدگی و بهسازی وضعیت راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تبریز تاکید کرد و گفت: وضعیت راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی در شأن تبریز نیست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز به لحاظ نوع کاربری و موقعیت […]



سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت رسیدگی و بهسازی وضعیت راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تبریز تاکید کرد و گفت: وضعیت راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی در شأن تبریز نیست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یاسین بجانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز به لحاظ نوع کاربری و موقعیت ویژه خود، دارای اهمیت اجتماعی و کاربردی است و ضرورت دارد مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و تعیین ساز و کار اجرایی نسبت به بهسازی آن اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به تنوع و تعدد بافت شهری در تبریز، گفت: ساماندهی و بهسازی فضای شهری در مناطق مختلف نیازمند مطالعه ویژگی‌های سازه‌ای و  فرهنگی است و محلات منطقه ۶ تبریز از این موضوع مستثنی نیست.

بجانی همچنین در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه ۶ متذکر شد: در راستای برگزاری هشتمین قرار خدمت از دور چهارم قرار خدمت‌های شهرداری تبریز لزوم رسیدگی و توجه ویژه به محلات شهرک امام (ره) و خانه‌سازی بیش از پیش احساس می‌شود.

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: با توجه به بازدید چند باره از سطح محلات منطقه ۶ و احصاء مشکلات، رسیدگی و توجه ویژه به محلات خانه سازی و شهرک امام لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

پایان پیام/س