وزیر کار: اقدامات دولت در زمینه آموزش مهارت را در رشد تولید می‌توان دید
وزیر کار: اقدامات دولت در زمینه آموزش مهارت را در رشد تولید می‌توان دید

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه آموزش مهارت، گفت: این اقدامات را در رشد تولید، ثبات اقتصادی و افزایش اشتغال به وضوح می‌توان دید. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدصولت مرتضوی  امروز درآیین افتتاح بزرگترین مرکز سنجش و صلاحیت حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌هایی که […]



وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه آموزش مهارت، گفت: این اقدامات را در رشد تولید، ثبات اقتصادی و افزایش اشتغال به وضوح می‌توان دید.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدصولت مرتضوی  امروز درآیین افتتاح بزرگترین مرکز سنجش و صلاحیت حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند بسترساز سعادت انسان و زمینه‌ساز کسب روزی حلال باشد، مراکز آموزش و فنی و حرفه‌ای است.

 وی با بیان اینکه مهارت، دانش تحول زاست، افزود: اگر مهارت و دانش با یکدیگر همراه شوند به طور قطع به اهداف مدنظر اقتصاد مقاومتی خواهیم رسید.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همچنین مهارت، بسترساز صدور نیروی انسانی و دانش فنی در جای جای دنیاست.

وی افزود: در بیشتر کشورهای دنیا، انبوهی از ثروت وجود داردر که به دلیل عدم مهارت و دانش لازم، این ثروت‌ها یا به غارت می‌روند یا دست نخورده باقی مانده است.

مرتضوی به مجموعه اقدامات دولت در زمینه آموزش مهارت، اشاره کرد و گفت: این اقدامات را در رشد تولید، ثبات اقتصادی و افزایش اشتغال به وضوح می‌توان دید.

پایان پیام/