وزیر نیرو: تغییر ساعات ادارات از تیرماه  اجرایی می شود
وزیر نیرو: تغییر ساعات ادارات از تیرماه  اجرایی می شود

[ad_1] وزیر نیرو در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات گفت: در خصوص تغییر ساعات کاری اداری مباحثی در دولت مطرح بوده و از تیرماه این طرح اجرا خواهد شد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی‌اکبر محرابیان ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد گرمی‌چای شهرستان میانه در آذربایجان‌شرقی، با […]

[ad_1]


وزیر نیرو در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات گفت: در خصوص تغییر ساعات کاری اداری مباحثی در دولت مطرح بوده و از تیرماه این طرح اجرا خواهد شد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی‌اکبر محرابیان ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد گرمی‌چای شهرستان میانه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تامین آب شرب سالم و با کیفیت درخواست بر حقی از سوی مردم است، اظهار کرد: طی بازدید امروز و گزارشی که از سوی همکاران ارائه شد، امیدواریم در پایان سال شاهد آبگیری این سد باشیم.

وی افزود: خطوط انتقال و تصفیه‌خانه شهرستان میانه نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از ابتدای سال آینده آب شرب سالم و مطمئن را به شبکه شهرستان تزریق کنیم.

محرابیان در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات هم خاطرنشان کرد: در خصوص تغییر ساعات کاری اداری نیز مباحثی در دولت مطرح بوده و از تیرماه این طرح اجرا خواهد شد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود.

انتهای پیام/م


[ad_2]