واکنش نصیرزاده به محرومیت تماشاگران تراکتور، دلخوشی مردم آذربایجان را نگیرد
واکنش نصیرزاده به محرومیت تماشاگران تراکتور، دلخوشی مردم آذربایجان را نگیرد
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: بیش از هر زمان دیگری به حضور هواداران‌مان نیاز داریم و پیگیر مساعدت و بازنگری کمیته انضباطی در خصوص محرومیت هواداران‌مان هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هوشنگ نصیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به تأیید حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، محرومیت تعلیقی باشگاه تراکتور به صورت خودکار فعال شد و کمیته انضباطی نیز طی نامه‌ای این موضوع را به سازمان لیگ ابلاغ کرده است. بلافاصله برای پیگیری موضوع در فدراسیون فوتبال حضور یافتیم و به صورت حضوری و مکتوب به حکم صادر شده اعتراض کرده‌ایم. حضور در ورزشگاه و تماشای بازی‌های تراکتور دلخوشی مردم آذربایجان بوده و امیدوارم مسئولان امر در خصوص محرومیت هواداران تراکتور بازنگری کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال ابتدای فصل به باشگاه‌ها توصیه کرده تا از بیانیه نویسی اجتناب کنند؛ ما نیز در این زمینه به دور از شلوغ کاری کارمان را انجام می‌دهیم و همواره اتفاقات رخ داده در دیدارهای بیرون از خانه را از طریق مسئولان امر پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پس از دو برد ارزشمند، جوّ حاکم بر تیم فوق العاده است و اگر بازی با پیکان در حضور تماشاگران برگزار شود؛ بسیاری از هواداران این دیدار را از نزدیک تماشا خواهند کرد و قطعاً حضور و حمایت آنان به تیم کمک می‌کند. ما بیش از هر زمان دیگری به حضور هواداران نیاز داریم.

وی تأکید کرد: ما طبق روالی که در پیش گرفته‌ایم، احکام ابلاغ شده به باشگاه را خودمان اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا عین نامه‌های ارسالی و حکم‌های ابلاغی به هواداران منعکس شود. متأسفانه باشگاه به خاطر جریمه‌های انضباطی هزینه‌های زیادی را تقبل کرده است. با این حال نسبت به این جرایم اعتراضی نداریم؛ چرا که حضور هواداران بسیار ارزشمندتر از مسائل مالی است و تنها خواسته‌مان این است که در خصوص محرومیت هواداران‌مان مساعدت و بازنگری شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به آگاهی هواداران نسبت به مسائل حاشیه‌ای، خاطرنشان کرد: از هواداران‌مان درخواست داریم که در بازی‌های آتی با رعایت ضوابط و مقررات، مانع از تکرار این مشکلات شوند.

انتهای پیام/