واکنش رئیس هیات فوتبال به بیانیه باشگاه تراکتور/ باشگاه تراکتور درخواست خود را مکتوب ارائه کند
واکنش رئیس هیات فوتبال به بیانیه باشگاه تراکتور/ باشگاه تراکتور درخواست خود را مکتوب ارائه کند

جواد ششگلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: باشگاه تراکتور درخواست خود را به صورت مکتوب به هیات فوتبال استان تحویل دهد و تا این لحظه هیچ درخواست کتبی مبنی به دادن مسوولیت امتیاز تیم فوتبال این باشگاه به هیات فوتبال ارسال نشده و بیانیه این باشگاه در فضای مجازی در این […]

جواد ششگلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: باشگاه تراکتور درخواست خود را به صورت مکتوب به هیات فوتبال استان تحویل دهد و تا این لحظه هیچ درخواست کتبی مبنی به دادن مسوولیت امتیاز تیم فوتبال این باشگاه به هیات فوتبال ارسال نشده و بیانیه این باشگاه در فضای مجازی در این مورد سندیت نیست.

وی گفت: البته هیات فوتبال تا ساعاتی دیگر در این مورد بیانیه‌ای را منتشر خواهد کرد، اما باید بگویم وظیفه هیات فوتبال استان تیمداری نیست و هیات فوتبال نمی‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند.

ششگلانی افزود: هر تصمیمی که توسط مسوولان در مورد باشگاه تراکتور گرفته شود، هیات فوتبال در راستای آن تصمیم حرکت خواهد کرد، اما همانطور که گفتم تیمداری جزو وظایف هیات فوتبال استان نبوده به جز موارد خاص.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: آقای استاندار به طور جد به دنبال حل مشکلات باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی بوده و انشاالله با تلاش‌های ایشان شاهد شنیدن خبرهای خوبی باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷