واژگونی پاترول, دو تن را بکام مرگ کشاند
واژگونی پاترول, دو تن را بکام مرگ کشاند

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی از بروز واژگونی یک دستگاه پاترول در جاده اهر-هوراند خبر داد, که فوت دو تن را بهمراه داشت حسینقلی زاده گفت:واژگونی این پاترول دوشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ در جاده اهر-هوراند روی داد. وی ادامه داد: واژگونی این پاترول در هفت کیلومتر مانده به هوراند از سمت […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی از بروز واژگونی یک دستگاه پاترول در جاده اهر-هوراند خبر داد, که فوت دو تن را بهمراه داشت
حسینقلی زاده گفت:واژگونی این پاترول دوشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ در جاده اهر-هوراند روی داد.
وی ادامه داد: واژگونی این پاترول در هفت کیلومتر مانده به هوراند از سمت اهر, ساعت ۲:۱۵ بامداد به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان اهر گزارش شد و تکنسینهای پایگاه ۱۱۵ هوراند بمحل حادثه اعزام شد.
حسینقلی زاده در ادامه ازمرگ مرد ۲۱ ساله و دختر بچه ۱۲ ساله خبر داد که بعلت شدت حادثه در صحنه روی داده بود, در این حادثه تکنسینهای پایگاه هوراند با اقدامات پیش بیمارستانی سه مصدوم حادثه را به بیمارستان اهر انتقال دادند.
حسینقلی زاده ادامه داد:آلارم و آژیر خودروهای امدادی نشانگر بروز حادثه ای است و بایستی خودروهای عبوری حتما مسیر را برای این خودروها با کشیدن خودروها بسمت راست جاده و توقف باز کنند.