«هو» شدن نتانیاهو هنگام حضور در صحنه حادثه مرگبار در فلسطین اشغالی
«هو» شدن نتانیاهو هنگام حضور در صحنه حادثه مرگبار در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) هنگام بازدید از محل حادثه مرگبار بامداد جمعه که ۴۴ کشته و ده‌ها زخمی به جای گذاشت، از سوی افراد حاضر در آنجا هو شد و به سمتش بطری‌ پرتاب کردند. به گزارش وبگاه صهیونیستی «وای نت نیوز»، این حادثه در […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) هنگام بازدید از محل حادثه مرگبار بامداد جمعه که ۴۴ کشته و ده‌ها زخمی به جای گذاشت، از سوی افراد حاضر در آنجا هو شد و به سمتش بطری‌ پرتاب کردند.

به گزارش وبگاه صهیونیستی «وای نت نیوز»، این حادثه در شمال فلسطین اشغالی در پی ازدحام ایجاد شده در جریان یک مراسم مذهبی رخ داد. نتانیاهو روز یکشنبه را عزای عمومی اعلام کرد و آن را یکی از بدترین فجایع اسرائیل خواند.

طبق گزارش‌ها، چگونگی وقوع این حادثه در این مراسم که با شرکت حدود ۱۰۰ هزار نفر برگزار شده بود، روشن نیست و پلیس در حال تحقیق است.

رسانه‌های محلی به نقل از منابع پلیس گزارش دادند ازدحام بعد از آن شروع شد که برخی از حاضران روی پله‌ها سر خوردند و باعث افتادن ده‌ها نفر دیگر شدند.

انتهای پیام/م