هواداران تراکتور: حمایت می‌کنیم، اما حق‌مان این نتایج نبود
هواداران تراکتور: حمایت می‌کنیم، اما حق‌مان این نتایج نبود

بازی تیم‌های تراکتور با مس رفسنجان یکی از کم تماشاگرترین بازی‌های ورزشگاه یادگار خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بعد از ۳ شکست متوالی تراکتور در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا که دو بازی آن در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزار شد، از بازی تراکتور با مس رفسنجان استقبال خوبی از سوی تماشاگران […]



بازی تیم‌های تراکتور با مس رفسنجان یکی از کم تماشاگرترین بازی‌های ورزشگاه یادگار خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بعد از ۳ شکست متوالی تراکتور در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا که دو بازی آن در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزار شد، از بازی تراکتور با مس رفسنجان استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت نگرفته است.

تا پیش از آغاز حدود ۷ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که اکثرا در بخش پرشورها مستقر شده‌اند.

یکی از تماشاگران تیم تراکتور که خودش را به ورزشگاه رسانده است، گفت: حق هواداران تیم تراکتور این شکست ها نبود. من به تماشاگران تیم حق می‌دهم و امیدوارم امروز با پیروزی برابر مس رفسنجان شاهد آشتی هواداران با تیم باشیم.

جوانی دیگری که پیراهن قرمز تراکتور را بر تن کرده است معتقد است هوادار باید در تمام شرایط از تیمش حمایت کند و الان نباید پشت تیم خود را خالی کنیم.

ولی آبش‌پور شربیانی هوادار تیم تراکتور از شربیان سراب آمده تا تیمش را تشویق کند. وی گفت: من هم از باخت‌ها تیم تراکتور ناراحت هستم اما چیکار می‌توانم بکنم. تنها دلخوشی من تیم تراکتور است و اینهمه راه را به عشق این تیم خود را به ورزشگاه رساندم.

اما چند تماشاگر تراکتور هم که به ورزشگاه نیامدند در پیامی‌های عنوان کردند شاید به نوعی این استقبال کم بازیکنان تیم را به خود بیاورد و برای کسب نتیجه تماشاگرپسند تلاش کنند.

یکی از هواداران تراکتور گفت: هر بازی که ورزشگاه می‌آییم حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه می کنیم. سختی راه، نبود آب، همه را به خاطر عشق به تراکتور تحمل می‌کنیم اما حق‌مان این نتایج نبود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷