همچنان در گلزنی ضعف داریم
همچنان در گلزنی ضعف داریم

از هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه، تیم فجرشهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان تیم رده دومی شهرداری آستارا بود و با کسب پیروزی سه بر یک برابر این تیم، جایگاه این تیم شمالی را نیز تصاحب کرد و با سه پله صعود، در […]

از هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه، تیم فجرشهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان تیم رده دومی شهرداری آستارا بود و با کسب پیروزی سه بر یک برابر این تیم، جایگاه این تیم شمالی را نیز تصاحب کرد و با سه پله صعود، در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در این مسابقه فجری ها در تمام طول مسابقه بازی برتری را نسبت به حریف آبی پوش خود به نمایش گذاشتند و علاوه بر سه گلی که زدند، موقعیت های زیادی را هم خلق کرده و از دست دادند. گل های فجرسپاسی را رضا آقابابایی در دقیقه ۷ و محمد کاظمی در دقایق ۲۹ و ۶۶ به ثمر رساندند و تک گل شهرداری را عارف اکبری در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

سرمربی طلایی پوشان شیرازی پس از این مسابقه در گفت و گو با ایسنا، ضمن قدردانی از بازیکنان و مسئولان تیمش، در خصوص مسائل فنی مسابقه گفت: حریف ما تیم ۳۱ امتیازی بود که در رتبه دوم جدول قرار داشت و می دانستیم کار سختی داریم، ضمن اینکه همواره بازی های نخست سال نیز سخت هستند و شرایط خاص خود را دارند. با این حال، منطق و نوع فوتبالی که بچه های ما ارائه دادند باعث شد تا خیلی با حوصله توپ را در زمین بگردانند. ضمن اینکه چمن هموار ورزشگاه شهید دستغیب نیز این اجازه را به ما داد تا بتوانیم برنامه های خود را به خوبی پیاده کنیم. من باید از مسئولان تشکر کنم که اجازه دادند در این زمین بازی کنیم.

علی اصغر کلانتری افزود: تنها نکته منفی این مسابقه برای من، از دست رفتن چندین موقعیت عالی گلزنی بود. خیلی بیشتر از این باید به گل می رسیدیم و باید روی این ضعف، بیشتر کار کنیم. بازیکنان ما باید بدانند این فرصت ها به راحتی به دست نمی آیند که انقدر راحت از دست بروند.

وی درباره شرایط صعود تیمش گفت: من هیچوقت قول صعود نداده و نمی دهم، اما این قول را می دهم که تمام تلاشمان را برای تحقق این امر انجام دهیم. فقط ما نیستیم که برای صعود می جنگیم و چند تیم دیگر نیز تا بُن دندان مسلح هستند و برای صعود تا هفته آخر دست از تلاش بر نمی دارند.

کلانتری درباره میزان رضایتش از بازیکنان جدیدی که در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند گفت : بازیکنان خوبی به خدمت گرفته ایم که مشاهده کردید نمایش خوبی هم انجام دادند. البته آنها مسلما نیاز به زمان دارند و رفته رفته هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان پیدا کرده و در ادامه فصل کمک زیادی به ما خواهند کرد.

وی در پایان گفت : باید از فرماندهی سپاه استان، سردار بوعلی تشکر کنم که کاملا پشت تیم است و شبانه روزی پیگیر امورات باشگاه هستند. این خیلی باعث دلگرمی ماست و امیدواریم با ادامه روند پیروزی ها، محبت های ایشان را جبران کنیم.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که با پیروزی در این مسابقه برای اولین بار در این فصل به منطقه صعود وارد شده، در هفته بیستم رقابت ها روز ۲۴ فروردین ماه در ارومیه به مصاف نود این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام