همه باید با عزم ملی متحد شویم تا این ویروس را شکست دهیم/
همه باید با عزم ملی متحد شویم تا این ویروس را شکست دهیم/
سرپرست تیم تراکتور: در شرایط سخت جنگ هم فوتبال کشور تعطیل نشده بود.

به گزارش قلم پرس، ایوب ذوالفقاری اظهار داشت: تمرینات تیم تراکتور قرار بود از امروز آغاز شود که با اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تمرینات تیم تراکتور تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

وی گفت: نه تنها تیم تراکتور بلکه تمامی تیم‌های کشور بابت این تعطیلی متضرر خواهند شد، اما همه باید با عزم ملی متحد شویم تا این ویروس را شکست داده و به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: این روزها من هم در خانه هستم و از همه می‌خواهم که از خانه‌های خود خارج نشوند تا زنجیر گسترش این ویروس قطع شده و موفق به شکست کرونا شویم.

در بمباران هم فوتبال تعطیل نبود

ایوب ذوالفقاری گفت: در سال‌های جنگ و حتی زیر بمباران هم فوتبال کشور تعطیل نبود، هر چند امروز شرایط کاملا با آن زمان فرق می‌کند و تعطیلی فوتبال کشور در این روزها کاملا تصمیم منطقی است.

وی در مورد خاطرات خود در زمان جنگ تحمیلی گفت: سال ۱۳۶۵ با تیم منتخب آذربایجان‌شرقی عازم کرمانشاه شده بودیم و پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود و صعود ما را به مرحله نیمه نهایی مسجل می کرد.

بازیکن سابق تیم منتخب آذربایجان‌شرقی گفت: زمان شروع بازی هواپیماهای عراقی شروع به بمباران کرمانشاه کرده و در چنین شرایط بازی را شروع کردیم و در بین نیمه هم که در رختکن بودیم باز هم وضعیت قرمز شده و شهر بمباران شد و ضدهوایی‌های شهر نیز به شدت به سمت هواپیماهای متخاصم رژیم بعثی شلیک می‌کردند، با این همه بازی در چنین شرایطی ادامه یافته و در نهایت موفق شدیم ۲ بر صفر کرمانشاه را شکست داده  به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

وی افزود: در نیمه نهایی هم تهران الف را مغلوب و به دیدار نهایی رسدیم و با شکست برابر اصفهان به عنوان نایب قهرمانی ایران دست یافتیم.

انتهای پیام/