همه امکانات ادارات و دستگاه ها برای بازگشایی مدارس آماده شوند
همه امکانات ادارات و دستگاه ها برای بازگشایی مدارس آماده شوند
فرماندار تبریز با اشاره به روند آماده سازی مدارس برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید، گفت: باید همه امکانات ادارات و دستگاه های مختلف برای بازگشایی هر چه باشکوه تر مدارس در مهرماه آماده شوند.

یونس فاتح در شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: در راستای آماده سازی بستر مناسب جهت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها تمهیدات لازم برای اقدامات اساسی در اطراف مدارس را برنامه‌ریزی کنند .

وی تاکید کرد: جمع آوری خاک و نخاله در محدوده مدارس سطح شهر، آسفالت محدوده مدارس، بهسازی خط کشی‌های عابر پیاده، ایجاد امنیت عبور و مرور برای دانش آموزان و روان سازی ترافیک، فضاسازی شهری مناسب، لایروبی جوی‌ها و ساماندهی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی اولویت فعالیت های شهرداری‌های مناطق ، دهیارهای و پلیس باشد.

فاتح با بیان اینکه شیوه عملکرد آموزش و پرورش یک جامعه، بهترین و نزدیک ترین مظهر فرهنگ آن جامعه است افزود: فرهنگ یک جامعه، بی تردید چگونگی آموزش و پرورش آن جامعه را نشان می دهد.

وی با تقدیر از عملکرد مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی جهت پرواز های فوق العاده برای رفاه حال زائرین مشهد مقدس و بهره مندی از ایام پایانی ماه صفر، افزود: شهردار کلانشهر تبریز و شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز نیز امسال جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند.

فرماندار تبریز همچنین گفت: در راستا بازگشایی مناطق شهرداری تبریز به ویژه شهرداری منطقه ۸ بعضی از فعالیت های خود را در قالب ستاد پروژه مهر متمرکز کرده است که جای قدردانی دارد.

  • نویسنده : مینا بازگشا