همت مضاعف مجموعه شهرداری منجر به اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی شد
همت مضاعف مجموعه شهرداری منجر به اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی شد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از همت مضاعف شهردار تبریز و کارکنان این مجموعه در اتمام پروژه شهید فلاحی (ارتش) قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی، در خصوص افتتاح پل روگذر شهید فلاحی (ارتش) اظهار داشت: طی روزهای گذشته و بازدید های مستمرّی که از روند تکمیل این پروژه داشتیم، شاهد فعالیت همکاران خدوم مجموعه شهرداری به ویژه سازمان عمران شهرداری تبریز بودیم.

وی با اشاره به افتتاح این پروژه به دست شهروندان تبریزی افزود: تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی (ارتش) امروز با همت شهردار محترم تبریز و همکارانشان که نشان دادند صادق الوعده هستند، به دست همشهریان عزیز افتتاح شده و شاهد تردّد خودروها از این روگذر بودیم؛ البته طی روزهای گذشته نیز عبور اضطراری آمبولانس از روی این پل جلوه زندگی به آن بخشید.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: علی رغم اینکه پروژه مذکور به نماد ناتوانی مدیریت شهری تبریز در دوره های گذشته تبدیل شده بود، دیدیم که می توان با همت و تلاش مضاعف، پروژه را به پایان رساند.

وی اضافه کرد : در واقع نشان دادیم که ما “اصحاب ما می توانیم هستیم” و با همین توان و انگیزه سراغ سایر پروژه ها خواهیم رفت.

وی در پایان ضمن تقدیر مجدد از همکاران تلاش گر سازمان عمران شهرداری تبریز از سایر نهادهایی که در اجرا و اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی(ارتش) همکاری داشتند، قدردانی کرد.