همایش بزرگ دوچرخه‌سواری کودکان با شعار ایران جوان
همایش بزرگ دوچرخه‌سواری کودکان با شعار ایران جوان

شهردار منطقه ۳ تبریز از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور کودکان متولد ۱۳۹۰ به پائین در پارک بزرگ باغشمال خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور گسترده کودکان متولد ۱۳۹۰ به پائین (دختر و پسر) و با […]



شهردار منطقه ۳ تبریز از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور کودکان متولد ۱۳۹۰ به پائین در پارک بزرگ باغشمال خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور گسترده کودکان متولد ۱۳۹۰ به پائین (دختر و پسر) و با شعار “ایران جوان ” در پارک بزرگ باغشمال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و با هدف فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه اجرا خواهد شد،  افزود: همایش بزرگ دوچرخه سواری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از کانون گرم خانواده و همچنین ایجاد نشاط در بین کودکان، روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در پارک بزرگ باغشمال برگزار می‌شود.
پورخردمند ایجاد فضای مناسب تفریح و بازی برای کودکان را از مهم‌ترین رویکردهای این همایش عنوان کرد و با اشاره به استقبال گسترده خانواده‌ها از این همایش، ابراز کرد: امیدواریم در راستای سیاست‌های شهرداری تبریز مبنی بر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بین کودکان با مشارکت سایر نهادها و آموزش دوچرخه سواری شهری گامی مثبت در این مسیر برداریم.
وی ضمن تقدیر از مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در برگزاری این همایش‌ گفت: استقبال شهروندان در این همایش‌ دوچرخه سواری، مسئولان اجرایی شهر را ترغیب خواهد کرد که برای توسعه دوچرخه‌سواری و ساخت مسیرهای مختص دوچرخه سواری برای شهروندان بیشتر تلاش کنند.