نیمکت‌ها، سطل‌های زباله و ست‌های ورزشی منطقه ۳ رنگ‌آمیزی شد
نیمکت‌ها، سطل‌های زباله و ست‌های ورزشی منطقه ۳ رنگ‌آمیزی شد

[ad_1] کارکنان واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله و ست‌های ورزشی سطح حوزه استحفاظی منطقه را رنگ‌آمیزی کردند. به گزارش قلم پرس، واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه در آستانه فصل تابستان که فصل افزایش استفاده از پارک ها توسط شهروندان است، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله […]

[ad_1]

کارکنان واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله و ست‌های ورزشی سطح حوزه استحفاظی منطقه را رنگ‌آمیزی کردند.

به گزارش قلم پرس، واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه در آستانه فصل تابستان که فصل افزایش استفاده از پارک ها توسط شهروندان است، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله و ست‌های ورزشی سطح حوزه استحفاظی منطقه را رنگ‌آمیزی کرد.
فضای سبز شهری منطقه در روزهای گذشته نیز آب‌نماها ‌ و حوضچه‌های موجود موجود در محوطه پارک ها را لایروبی و پاکسازی و رنگ آمیزی کرده بود.
واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه، در علمیاتی دیگر در گل‌کاری نوبت دوم بهاری، با استفاده از انواع گل‌های تولیدی گلخانه منطقه از جمله ناز صورتی، گازانیا، جعفری، شمعدانی، برگ سفید و اختر گرانفیل، پارک های سطح منطقه را گل‌کاری کرده و جلوه بصری زیبایی را در این فضاها برای آرامش ذهنی و روحی شهروندان خلق کرد.

[ad_2]