نگذاریم خلیفه‌کشی در شهر باب شود/ آقای شهردار روزی در این پست نخواهیم بود، احتمال دارد آن روز به خود شما هم حمله کنند
نگذاریم خلیفه‌کشی در شهر باب شود/ آقای شهردار روزی در این پست نخواهیم بود، احتمال دارد آن روز به خود شما هم حمله کنند

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌های شاغل در شهرداری گفت: برخی رسانه‌ها در شهرداری تقویت شده‌اند و به صورت ابزاری برای حمله به منتقدان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گزارش قلم پرس، فرج محمدقلیزاده، با بیان اینکه برخی رسانه‌ها یا در مجموعه شهرداری متولد یا تقویت شده‌اند، اظهار داشت: این رسانه‌ها […]

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌های شاغل در شهرداری گفت: برخی رسانه‌ها در شهرداری تقویت شده‌اند و به صورت ابزاری برای حمله به منتقدان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش قلم پرس، فرج محمدقلیزاده، با بیان اینکه برخی رسانه‌ها یا در مجموعه شهرداری متولد یا تقویت شده‌اند، اظهار داشت: این رسانه‌ها هر زمان که نیاز باشد، هر کسی که انتقادی از مدیران انجام دهد را زیر بار انتقاد می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه توانایی دفاع از خود را هم به صورت قلمی و قانونی دارم، گفت: نگذاریم خلیفه‌کشی در شهر باب شود.

این عضو شورای شهر تبریز افزود: به آقای شهردار عرض می‌کنم، در نظر داشته باشید که بالاخره یک روز در این پست‌ها نخواهیم بود و احتمال دارد آن روز به خود شما هم حمله کنند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع لایحه ایجاد شفافیت در قراردادهای شهرداری اشاره کرد و گفت: این لایحه دو بار در شورای شهر تصویب شده است که همه قراردادهای شهرداری به صورت مشروح باید در پورتال شهرداری و شورای شهر قرار گیرد ولی تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

قلیزاده تصریح کرد: شهرداری باید به مصوبات شورای شهر عمل کند و تمام قراردادها را به اطلاع عموم برساند، مخصوصاً قرارداد مسابقه شطرنج که مسائل مختلفی در آن وجود دارد.