نگاه به آموزش و پرورش فرابخشی باشد
نگاه به آموزش و پرورش فرابخشی باشد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به آموزش و پرورش باید نگاه فرابخشی داشته باشیم و جلو تر از دیگر بخش ها در حوزه آموزش و پرورش باشیم حرکت کنیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی چالش های حوزه تعلیم و تربیت اظهار کرد: […]



استاندار آذربایجان شرقی گفت: به آموزش و پرورش باید نگاه فرابخشی داشته باشیم و جلو تر از دیگر بخش ها در حوزه آموزش و پرورش باشیم حرکت کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی چالش های حوزه تعلیم و تربیت اظهار کرد: دولت سیزدهم  به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای دارد و  لازم است برنامه ریزی دقیقی برای ارتقاء دستگاه تعلیم و تربیت استان در تمامی شاخص ها تنظیم شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید در اولویت باشد و ضرورت دارد  در نواحی آموزش و پرورش نیز جلسات جداگانه، تشکیل  و آسیب ها و چالش ها، بررسی و مسائلی که برای خانواده ها و اولیا دغدغه است، رفع شوند.

خرم تاکید کرد: بازگشایی مدارس، فصل شکوفایی و نشان دادن جلوه های آموزش و پرورش است و باید با روند مثبت و مناسب انجام پذیرد.

استاندار در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان، منابع قابل توجهی برای توسعه فضای آموزشی و همچنین برچیدن مدارس کانکسی در نظر گرفته شده است، ولی با این حال باید برای رفع چالش های فضای آموزشی پیش بینی های لازم صورت گیرد.

وی خواستار همراهی دیگر نهاد ها با آموزش و پرورش شد تاکید کرد: مسئولان باید پای کار باشند تا در زمینه های مختلف شاهید بهبود و رشد جهشی باشیم.

در این نشست از دو تن از رتبه های برتر آزمون ورودی دانشگاه ها (کنکور) از تبریز با اهدای لوح توسط نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی تجلیل شد.

پایان پیام/۶۰۰۳۴