نگاه بلند و تحلیل عمیق رهبر معظم انقلاب از نقش تاریخ‌‌ساز تبریز و آذربایجان فوق‌العاده مهم و ارزشمند است
نگاه بلند و تحلیل عمیق رهبر معظم انقلاب از نقش تاریخ‌‌ساز تبریز و آذربایجان فوق‌العاده مهم و ارزشمند است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار امروزشان با مردم تبریز، گفت: نگاه بلند ایشان به مردم تبریز و تحلیل عمیقشان از نقش تاریخ‌‌ساز تبریز و آذربایجان فوق‌العاده مهم و ارزشمند است.
به گزارش قلم پرس، عابدین خرّم در گفت‌وگو با برنامه “روی خط اقتصاد” از رادیو اقتصاد، گفت: خدا را شاکریم که همه‌ساله به مناسبت سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، این توفیق نصیب مردم تبریز و آذربایجان شرقی می‌شود که برای تجدید بیعت به دیدار رهبر معظم انقلاب نائل می‌شوند.

وی افزود: رهبر انقلاب در تمام این دیدارها عنایت ویژه‌ای به مردم تبریز داشته‌اند و امروز هم یک شور و حال وصف‌ناپذیر و یک ارتباط قلبی و معنوی بین این مردم و رهبرشان اتفاق افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر سال از یک زاویه جدید به جایگاه و نقش تعیین‌کننده تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازند که باید بیش از پیش در بیانات ایشان تامل کنیم.

خرّم با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن و هویت‌ساز بودن حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: فرمایش‌های ایشان باید نصب‌العین ما مسئولان قرار گرفته و با اجرای فرامین و منویات ایشان، خدمت‌گزاری خود را به مردم ثابت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص بیانات رهبر انقلاب درخصوص مشکلات اقتصادی کشور و تاکید ایشان بر اینکه تولید باید به رشد و ثبات اقتصادی و کنترل تورم منجر شود، گفت: در استان آذربایجان شرقی بعد از سفر رئیس جمهور یک حرکت خوبی در حوزه اقتصاد شروع شده و یک وحدت و هماهنگی خوبی بین مجموعه اقتصادی و بخش خصوصی استان شکل گرفته است.

خرّم ادامه داد: ما در استان شعار دولت سیزدهم مبنی بر ایران قوی را این‌گونه اجرا کرده‌ایم که ایران قوی باید بخش خصوصی قوی داشته باشد و مردم در اقتصاد مشارکت داشته باشند و اگر این مهم اتفاق بیفتد مشکلات اقتصادی قابل حل است.

وی اظهار داشت: امروز در استان آذربایجان شرقی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی در حال انجام است که امیدواریم موجب ترقی و رشد اقتصادی استان و کشور شود.