نوسازی محوطه ورزشگاه تختی
نوسازی محوطه ورزشگاه تختی

به گزارش قلم پرس، داوود طالب نژاد اظهار داشت: به دلیل اهمیت ورزش در امر سلامت جسمی و شادابی روحی شهروندان بخصوص نسل جوان، شهرداری منطقه سعی کرد در موقعیت کرونایی که اکثر برنامه‌ها در این مجموعه تعطیل است، نسبت به نوسازی و بهسازی محوطه این ورزشگاه  شهر تبریز اقدام نماید.او با اشاره به به […]

به گزارش قلم پرس، داوود طالب نژاد اظهار داشت: به دلیل اهمیت ورزش در امر سلامت جسمی و شادابی روحی شهروندان بخصوص نسل جوان، شهرداری منطقه سعی کرد در موقعیت کرونایی که اکثر برنامه‌ها در این مجموعه تعطیل است، نسبت به نوسازی و بهسازی محوطه این ورزشگاه  شهر تبریز اقدام نماید.
او با اشاره به به وسعت زیاد محوطه ورزشگاه اعم از سواره رو و پیاده‌روها افزود: با برنامه ریزی فشرده و منسجم سعی کردیم در کمترین زمان ممکن عملیات نوسازی اساسی محوطه ورزشگاه را اجرا کنیم.
شهردار منطقه ۳ تبریز از تخریب و جمع آوری آسفالت های فرسوده محوطه سواره رو و تخریب و جمع آوری کف پوش های آسیب دیده پیاده رو ها، به عنوان اولین مرحله عملیات نوسازی یاد کرده و اظهار کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه بعد از تخریب و جمع آوری کف پوش های آسیب دیده پیاده روها به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع، عملیات زیر سازی جهت آماده سازی محوطه برای کفسازی و جدول گذاری را شروع کرد.
او با اشاره به حجم عملیات جدول گذاری اعلام کرد:  حجم عملیات جدول‌گذاری در محوطه ورزشگاه ۴۵۰ متر است که سه نوع جدول گذاری، کانیو، ۳۰ و ۴۰ انجام شده است.
طالب نژاد حجم عملیات کفسازی پیاده راه‌های محوطه ورزشگاه را ۵۵۰ متر مربع ذکر نمود و گفت: سعی کردیم برای افزایش شادابی فضای پیاده راهها از کف پوش سالید رنگی استفاده کنیم.
او همچنین وسعت فضای کفسازی شده مسیر سواره رو را ۱۱۸۵ متر مربع اعلام کرده و افزود: در مسیر سواره رو نیز برای استحکام بخشی بیشتر از کف پوش های ترافیکی از نوع طرح دمبل استفاده شده است.
شهردار منطقه ۳ تصریح کرد: برای تقویت حس ورزشی در داخل مسیر سواره رو نیز طرح المپیک با استفاده از کف پوش های رنگی در ۸۵ متر مربع مساحت اجرا شد.
طالب نژاد حوزه ورزش و فضای سبز را بخشی های مورد توجه و مهم شهرداری منطقه ۳ در برنامه ریزی های عملیات های عمرانی شمرده و گفت: همیشه سعی داشته ایم به خاطر اهمیت بیشتر ورزش و فضای سبز، تا حد توان نیازمندی های شهروندان سطح حوزه در این دو بخش را با فراهم آوردن چنین فضاهایی پاسخگو باشیم.