نهم دی انقلابی عاشورایی در نتیجه یک بسیج ملی بود
نهم دی انقلابی عاشورایی در نتیجه یک بسیج ملی بود

به گزارش قلم پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌دوم امیرحسین شفیعی، در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در تبریز با یاد آوری جنایات دشمنان دین، انقلاب و امام حسین در سال ۸۸، اظهار داشت: در آن سال همگی در میدان حاضر بودیم و دیدیم که مردمی که عزادار و سیاه‌پوش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بودند چگونه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌دوم امیرحسین شفیعی، در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در تبریز با یاد آوری جنایات دشمنان دین، انقلاب و امام حسین در سال ۸۸، اظهار داشت: در آن سال همگی در میدان حاضر بودیم و دیدیم که مردمی که عزادار و سیاه‌پوش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بودند چگونه توسط عده ای از خوارج دوران مورد بی احترامی و هتک حرمت واقع شدند.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل با اشاره به نام‌گذاری متفکرین فتنه ۸۸ با کلمه “احمق‌ها” توسط مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، گفت: با مطالعه تاریخ اسلام، دشمنان اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) در طول تاریخ با لطف و عنایت پروردگار همواره “احمق‌ها” بوده اند و این نادان‌ها هستند که از صدر اسلام تا کنون با اصل اسلام همواره مخالفت کرده و جهالت ورزیده اند. امروزه هم به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، همین احمق‌ها به دشمنی و فتنه ورزیدن علیه انقلاب اسلامی می پردازند.

سرتیپ‌دوم شفیعی در ادامه تاکید کرد: حماسه نهم دی، وحدتی بود که این وحدت در نتیجه بسیج ملی شکل گرفت که این بسیج ملی نشان دهنده اقتدار نظام و این اقتدار نتیجه ولایتمداری و محصول این ولایتمداری قدرت و عظمت و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان می باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه آذربایجان با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه گفت: این “بسیج ملی” بار دیگر در دی ماه طلوع کرد که هرگاه در این کشور اسلامی  فتنه ای ایجاد شد ما یک معجزه الهی را جهت در هم کوبیده شدنش شاهد بوده ایم. امروزه مطمئنیم که خون سرخ شهید سلیمانی و نام بزرگ او که کماکان لرزه بر اندام دشمنان می‌افکند، عظمت و قدرت بازدارندگی ورای تصور دارد و در راستای ایجاد وحدت ملی تاثیری کمتر از حضور سردار دلها در میان مردم ندارد.

شفیعی با اشاره به احتمال تداوم فتنه دشمنان در آینده و نقش برجسته مردم شریف و آگاه ایران اسلامی در خنثی نمودن آن‌ها گفت: باید در هر لحظه این مسیر پر پیچ و تاب، غفلت نورزیده و آگاه باشیم و تنها راه نجات خود را ذوب شدن در ولایت فقیه بدانیم که تنها بدین شکل در تمام عرصه‌ها توفیق خواهیم یافت.

امیرحسین شفیعی در ادامه با تاکید بر سالروز ۱۳ دی ماه به عنوان تجدید بیعت مردم انقلابی میهنمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، ادامه داد: مردم ایران انقلابی بوده، هست و انشالله خواهد ماند و این حرکات در گام دوم انقلاب اسلامی، با منویات مقام معظم رهبری ادامه‌دار خواهند بود.

انتهای پیام/