نمی دانیم در قطار شهری تبریز چه خبر است؟/ احکام خودسرانه در شهرداری تبریز
نمی دانیم در قطار شهری تبریز چه خبر است؟/ احکام خودسرانه در شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوعات مربوط به قطار شهری چندین بار در صحن علنی مطرح شده و تذکراتی داده‌ایم، نمی دانیم در قطار شهری چه خبر است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی اظهار کرد: در خصوص انحلال شرکت بهره‌برداری […]



رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوعات مربوط به قطار شهری چندین بار در صحن علنی مطرح شده و تذکراتی داده‌ایم، نمی دانیم در قطار شهری چه خبر است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی اظهار کرد: در خصوص انحلال شرکت بهره‌برداری و ایجاد سازمان حمل و نقل ریلی صحبت کرده‌ایم و در این خصوص تحقیق و تفحص‌هایی را شروع کرده‌ایم.

وی افزود:  موضوعات مربوط به قطار شهری چندین بار در صحن علنی مطرح شده و تذکراتی داده‌ایم، نمی دانیم در قطار شهری چه خبر است.

دهقان نژاد در ادامه عنوان کرد: ما در خصوص انحلال شرکت بهره‌برداری و ایجاد سازمان حمل و نقل ریلی صحبت کرده‌ایم و در این خصوص تحقیق و تفحص‌هایی را شروع کرده ایم.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در گذشته چند حکم خودسرانه از سوی برخی از مدیران داده شده است که در تذکر داده‌ایم، بهتر است در این خصوص به مدیران ابلاغ شود تا طبق چارت عمل کنند.

دهقان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: برخی از شهروندان در خصوص افزایش کرایه اتوبوس‌ها بی‌اطلاع هستند، در این خصوص ضروری است شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه اطلاعیه‌ای صادر کند تا شهروندان مطلع شوند.

انتهای پیام/