نمایشگاه ربع رشیدی دروازه ورود طرح و ایده به چرخه صنعت است
نمایشگاه ربع رشیدی دروازه ورود طرح و ایده به چرخه صنعت است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت : نمایشگاه ربع رشیدی می تواند به عنوان دروازه ورود طرحها و ایده های دانش بنیان ، به چرخه تولید و صنعت باشد.

به گزارش خبرنگار قلم پرس علیرضا ایمانلو در بازدید از نهمین نمایشگاه ربع رشیدی با بیان اینکه این شرکت حضور فعالی در نمایشگاه داشته است اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان، در ۵ دوره اخیر، مسئول زون آب نمایشگاه ربع رشیدی است.
وی گفت : حدود ۱۴۲ طرح و ایده ، شامل ۴۷ طرح در بخش ایده های نوآوری و فناوری ، ۹۱ طرح در بخش توسعه و تجاری سازی و ۴ طرح هم جهت فروش ، در زون آب ربع رشیدی حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به دیگر اقدامات و فعالیت های زون آب در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی گفت : برگزاری کلاسهای آموزشی با محوریت مدیریت منابع آبی ، معرفی طرحهای خوب در زمینه پایش آب و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاههای تبریز و صنعتی سهند ، از دیگر فعالیت های مثبت در این نمایشگاه بود.
ایمانلو ، شرکت آب و فاضلاب را یکی از شرکتهای برتر در حوزه پژوهش و فناوری در سطح کشور دانست و گفت : شرکت آب و فاضلاب استان ، پنج سال متوالی ، به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب و از سوی وزیر نیرو مورد تجلیل قرار می گیرد.
وی افزود : علاوه بر اینکه همیشه سعی می کنیم از فناوری های روز دنیا بهره ببریم ، در کنار آن پژوهشگران و محققین خود شرکت هم طرحهای خوبی را تولید و به دیگر استانهای کشور صادر کرده اند.