نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد
نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد

به گزارش قلم پرس از عجب‌شیر، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار عجب شیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب‌هاست، اظهار داشت: با قرار گرفتن ولایت فقیه در راس حکومت نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است. وی با اشاره به اینکه انقلاب […]

به گزارش قلم پرس از عجب‌شیر، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار عجب شیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب‌هاست، اظهار داشت: با قرار گرفتن ولایت فقیه در راس حکومت نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما بر اساس توجه به اهمیت به مردم تشکیل شده است،  افزود: مردم به انقلاب، امام و رهبر انقلاب اعتماد به اعتقاد عمیق دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: معیشت مردم به مشکل برخورده است و این حاکی از این است که مسئولان جهادی و انقلابی عمل نمی‌کنند ولی اصل نظام را قبول دارند.

وی  با بیان اینکه مردم با تشخیص قوی مسئول کار آمد و نا کارآمد را به خوبی می‌شناسند، گفت: در تمام مقاطع  حساس رهبر انقلاب  تذکر داده است ولی مسئولان کم‌لطفی کرده‌اند.

محمدی ادامه داد: دولت سیزدهم دولت انقلابی است  و شعار و راه و رسم اوایل انقلاب را انجام خواهد داد به همین منظور  باید مدیران این دولت انقلابی و جهادی باشند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم منویات رهبر انقلاب را اجرایی خواهد کرد، افزود:  فرماندار در راس مدیریت اجرایی شهرستان باید راهکارهای عملیاتی دولت را نصب العین قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی  با اشاره به اینکه فرماندار باید با تمام اقشار جامعه ارتباط صمیمی و وحدت آفرین داشته باشد، خاطرنشان کرد: سطح رضایتمندی مردم نسبت به گذشته باید زیاد شود و دغدغه‌های مردم کمتر شود.

وی ادامه داد : برداشته شدن گام دوم انقلاب برای پیش به سوی تمدن نوین  با استفاده از جوانان نخبه و تجربه باید انجام شود.

محمدی افزود: در مسائل مدیریتی  زیرساخت تمام مسائل امنیت است و باید اولویت اول فرماندار قرار گیرد همچنین  فرماندار باید نهایت امانتداری در انتخابات را رعایت کند و با حضور در بین مردم  مشکلات آنان را حل کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی  با بیان اینکه اتمام پایاب سد قلعه چای کار جهادی می‌خواهد، گفت: شورای سرمایه‌گذاری در شهرستان باید  ایجاد شود تا باعث شکوفا شدن صنعت و اقتصاد در شهرستان باشیم.

در پایان این مراسم  جعفر قادری به عنوان فرماندار جدید  شهرستان عجب شیر معرفی و از زحمات چهار ساله عادل اصغرپور تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۵