نصیرزاده: بهترین گزینه برای هدایت تراکتور سولدو بود/شکایت اروین پنجره تراکتور را بست
نصیرزاده: بهترین گزینه برای هدایت تراکتور سولدو بود/شکایت اروین پنجره تراکتور را بست

به گزارش قلم پرس از تبریز، هوشنگ نصیرزاده در خصوص شرایط فعلی تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور در مقطعی متوجه شد اگر گزینه ایرانی برای سرمربیگری انتخاب شود، در موردش پیش داوری می شود. بهترین گزینه برای سرمربیگری این تیم فرد خارجی بود تا از لحاظ جوی همه چیز تحت کنترل باشد. وی افزود: سولدو […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، هوشنگ نصیرزاده در خصوص شرایط فعلی تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور در مقطعی متوجه شد اگر گزینه ایرانی برای سرمربیگری انتخاب شود، در موردش پیش داوری می شود. بهترین گزینه برای سرمربیگری این تیم فرد خارجی بود تا از لحاظ جوی همه چیز تحت کنترل باشد.

وی افزود: سولدو سال ها پیش هدایت تیم کلن آلمان را بر عهده داشت. او فردی است که خیلی دیسیپلین دارد و اگر هنگام تمرین کادر فنی همراه خود گوشی همراه داشته باشند، به آن ها اعلام می کند که از زمین تمرین بیرون بروند. یکسری موضوعات هست که با توجه به این که کسی نمی داند در درون باشگاه چه اتفاقاتی می افتد در مورد این تیم اظهار نظر می کنند که غیر متعارف است. 

نصیرزاده ادامه داد: برای مثال حمزاوی از ما درخواست طلب خود را داشته و به همین دلیل است که پنجره باشگاه بسته شده. این موضوع باعث شد کسانی که در فضای مجازی  هستند به ما و مالکان باشگاه فحاشی می کنند. پنجره مان با ارسال توافق نامه ای به استانبول برای پرداخت طلب استوکس باز شد. ان هم در شرایطی که وکیل استوکس یک خانم است و کنار آمدن با او سخت بود اما باشگاه توانست طلبش را پرداخت کند. این اواخر پولی برای میمبلا در بانک آمریکا برای او واریز شد و به دلیل این که دلار بود در بانک متوقف شد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: بازیکنانی برای بستن قرارداد به باشگاه می آوردیم با کادر فنی صحبت می کردند و بازیکن اعلام می کرد که پنجره شما بسته است و ترجیح می دادند به باشگاهی منتقل شوند که پنجره نقل و انتقالاتشان  باز است. در دقایق پایانی پنجره تراکتور را باز کردند اما نامه ای از فیفا در رابطه با پاتریک آمد. در آن نامه فیفا نوشت از همین امروز پنجره باشگاه بسته است و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. باشگاه نزدیک به ۲ میلیون یورو به آنها پرداخت کرده است. 

نصیرزاده که با رادیو تهران ورزشی گفت و گو می کرد، گفت: پنجره ما به دلیل شکایت حمزاوی بسته نشده است بلکه در ابتدا به دلیل شکایت اروین بسته شده و پس از شکایت او  حمزاوی هم به آن اضافه شد. در حال حاضر اروین، حمزاوی و فورچونه از این باشگاه طلب دارند. از وکلای این سه بازیکن درخواست کردیم که با آن ها برای پرداخت مطالباتشان جلسه ای برگزار کنیم و امیدوارم که این مشکلات زودتر حل شود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۱۷