مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: از عملکرد خمز همچنان راضی هستیم. هوشنگ نصیرزاده در و با خبرنگاراندر تبریز در مورد خبر احتمالی جایگزینی اسکوچیچ به جای خمز گفت: ما اسکوچیچ را نمیشناسیم. خمز با ما قرارداد ۳ ساله دارد و شایعه آمدن اسکوچیچ را باید در سال ۱۴۰۵ کار کنید. وی گفت: باشگاه تراکتور از […]
مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: از عملکرد خمز همچنان راضی هستیم.
هوشنگ نصیرزاده در و با خبرنگاراندر تبریز در مورد خبر احتمالی جایگزینی اسکوچیچ به جای خمز گفت: ما اسکوچیچ را نمیشناسیم. خمز با ما قرارداد ۳ ساله دارد و شایعه آمدن اسکوچیچ را باید در سال ۱۴۰۵ کار کنید.
وی گفت: باشگاه تراکتور از عملکرد خمز رضایت داشته و با نظر فنی ایشان تنها دو تغییر در بین بازیکنان خواهیم داشت.
مدیر عامل باشگاه تراکتور نوید روزهای خوش تیم تراکتور را به هواداران را داده و گفت: تیم تراکتور هر بازی بهتر از بازی قبلی ظاهر شده و همانظور که آقای خمز گفتند هواداران باید صبور باشند تا تراکتور واقعی را ببینند.
انتهای پیام/۶۰۰۱۷
هوشنگ نصیرزاده در و با خبرنگاراندر تبریز در مورد خبر احتمالی جایگزینی اسکوچیچ به جای خمز گفت: ما اسکوچیچ را نمیشناسیم. خمز با ما قرارداد ۳ ساله دارد و شایعه آمدن اسکوچیچ را باید در سال ۱۴۰۵ کار کنید.
وی گفت: باشگاه تراکتور از عملکرد خمز رضایت داشته و با نظر فنی ایشان تنها دو تغییر در بین بازیکنان خواهیم داشت.
مدیر عامل باشگاه تراکتور نوید روزهای خوش تیم تراکتور را به هواداران را داده و گفت: تیم تراکتور هر بازی بهتر از بازی قبلی ظاهر شده و همانظور که آقای خمز گفتند هواداران باید صبور باشند تا تراکتور واقعی را ببینند.
انتهای پیام/۶۰۰۱۷





