نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های مراغه آغاز شد
نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های مراغه آغاز شد

[ad_1] فرماندار ویژه مراغه گفت: در راستای هوشمندسازی یارانه نان در مراغه از امروز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در ۳۷۰ نانوایی این شهرستان آغاز شد. داود اسدیان در حاشیه رونمایی از دستگاه کارتخوان هوشمند در مراغه اظهار داشت: نصب کارتخوان‌های هوشمند مخصوص نانوایی‌ها از امروز به مدت ۱۰ روز در شهرستان مراغه اجرا می شود […]

[ad_1]

فرماندار ویژه مراغه گفت: در راستای هوشمندسازی یارانه نان در مراغه از امروز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در ۳۷۰ نانوایی این شهرستان آغاز شد.

داود اسدیان در حاشیه رونمایی از دستگاه کارتخوان هوشمند در مراغه اظهار داشت: نصب کارتخوان‌های هوشمند مخصوص نانوایی‌ها از امروز به مدت ۱۰ روز در شهرستان مراغه اجرا می شود و در این راستا هفت کارشناس بانکی آموزش دیده مسئولیت نصب کارتخوان‌های هوشمند را عهده‌دار هستند.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، با هدف شفافیت از حیث نوع آرد، میزان مصرف و کنترل قیمت نان انجام می شود.

فرماندار مراغه خاطرنشان کرد: محدودیتی در خرید تعداد نان وجود ندارد و قیمت ها هیچ تغییری نکرده و همانند گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم با تمامی کارت‌های بانکی می‌توانند نان خرید کنند.

به گفته فرماندار مراغه سهمیه آرد نانوایی‌ها تعییر پیدا نکرده و میزان تخصیص یارانه براساس میزان فروش نان توسط نانوایی‌ها خواهد بود.

اسدیان این را هم گفت که میزان تخصیص یارانه به نانوایی‌ها در حال حاضر ۱۵ درصد میزان فروش خواهد بود که در پایان روز به حساب نانوایان واریز خواهد شد.

فرماندار مراغه با تاکید براینکه فروش نان فقط از طریق کارتخوان‌های هوشمند خواهد بود، افزود: تمامی اطلاعات نانوایی‌ها از قبیل پخت و فروش از طریق سامانه‌ای که متولی آن بانک سپه است، خواهد بود و تمامی موارد کاملا کنترل می‌شود.

اسدیان اعلام کرد: کارتخوان‌های هوشمند در تمامی نانوایی‌های مجاز لواش، سنگک، بربری و نان روغنی پز نصب خواهد شد.
 

[ad_2]