نشست صمیمی فرمانداران ادوار گذشته با فرماندار شهرستان تبریز
نشست صمیمی فرمانداران ادوار گذشته با فرماندار شهرستان تبریز
فرماندار شهرستان تبریز بر استفاده از تجربیات فرمانداران ادوار گذشته شهرستان به عنوان پیشکسوتان این عرصه تاکید گرفت و گفت: انتقال تجربیات ارزشمند یک ضرورت مهم است.

یونس فاتح در نشست صمیمی با فرمانداران ادوار گذشته شهرستان تبریز، افزود: رشد و توسعه جامعه نیازمند استفاده از تجربیات پیشکسوتان است، باید از تجربیات ارزشمند فرمانداران ادوار گذشته شهرستان در این راستا بهره مند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های  فرمانداری شهرستان تبریز در خصوص تجلیل از پیشکسوتان و استفاده از نظرات و تجربه‌های آنان، ادامه داد: پیشکسوتان از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی که در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم حضوری فعال داشته اند.

فاتح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند “آذربایجان سر ایران است”، افزود: مصادیق این مهم در ادوار گذشته با تلاش های شبانه روزی فرمانداران خود را نشان داده است.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار تبریز در تاریخ کشور، ادامه داد: مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در جنگ اقتصادی، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند.

 

 

 

 

فرماندار شهرستان تبریز با تاکید براینکه کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد، افزود: باید ترسید مبادا دردمندی درد احساس کند، از این رو بزرگان و پیشکسوتان این عرصه را دعوت کردیم تا از تجربیات و راهنمایی های آنان برای خدمت بهتر بهره مند شویم.

وی اظهار کرد: هدف از این جلسه همفکری و استفاده از راهنمایی های فرمانداران گذشته شهرستان می باشد، که اگر امروز فرماندار بودید در این برهه چه اقداماتی انجام میدادید، علاقمند هستیم از تجربیات شما پیشکسوتان بهره مند شویم و در قالب کتاب و فیلم برای استفاده در زمان کنونی و آیندگان بهره برداری شود.

فاتح با اشاره به اینکه جلسات همفکری با فرمانداران ادوار گذشته هر سه ماه یکبار برگزار خواهد شد، گفت: این پرچم از دست شما به ما رسیده و ما سعی می کنیم پرچم را سالم به آیندگان تحویل دهیم.

در این نشست فرمانداران ادوار گذشته شهرستان تبریز این حرکت ابتکاری فرماندار شهرستان تبریز را تحسین کرده و اعلام کردند: ما برای هرگونه همکاری، همفکری و انتقال تجربیات آماده بوده و برای توسعه شهرستان تبریز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در ابتدای این نشست با ادای احترام به فرمانداران فقید و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در پایان این دیدار از فرمانداران ادوار گذشته شهرستان تبریز تقدیر شد.

  • نویسنده : مینا بازگشا