نرم‌افزار “تبریزلی” میزبان علاقه‌مندان به مسابقه “در خانه بخوانیم”
نرم‌افزار “تبریزلی” میزبان علاقه‌مندان به مسابقه “در خانه بخوانیم”
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از ارائه خدمات نرم‌افزار "تبریزلی" به علاقه‌مندان مسابقه "در خانه بخوانیم" خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سیروس مصطفی در این رابطه گفت: مسابقه کتاب‌خوانی “در خانه بخوانیم” با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، تشویق همشهریان برای تداوم حضور در خانه، غنی‌سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، توسط این سازمان در ایام نوروز ۹۹ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خصوص روند برگزاری این مسابقه اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس برآوردهای صورت گرفته، شاهد استقبال خوب همشهریان و اقشار مختلف از این طرح و مسابقه هستیم که نشان‌دهنده علاقه‌مندی شهروندان تبریزی به کتاب و مطالعه است.

وی افزود: این مسابقه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی طرح‌ریزی‌شده و تک‌تک دست‌اندرکاران برگزاری آن در تلاش هستند تا با اجرای هر چه بهتر وظایف محول شده، بتوانیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اضافه شدن نرم‌افزار “تبریزلی” به منابع دریافت کتاب‌ها و اطلاعات مسابقه کتاب‌خوانی “در خانه بخوانیم” خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرعت و سهولت دسترسی به کتاب‌های منتخب و اطلاعات مربوط به این مسابقه، همشهریان و علاقه‌مندان جهت شرکت در طرح “در خانه بخوانیم” می‌توانند با مراجعه به سایت ” tabrizliapp.ir ” نرم‌افزار مربوطه را دریافت و نصب نمایند.

مصطفی ادامه داد: بدین ترتیب علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه “در خانه بخوانیم” علاوه بر روش‌های قبلی شامل مراجعه به سایت رسمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، شهریار نیوز و صفحات سازمان در شبکه‌های مجازی، می‌توانند با انتخاب بخش “سرویس‌ها” در نرم‌افزار “تبریزلی” به کتاب‌های مربوط به ۴ بخش (بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و ویژه) مسابقه دسترسی یابند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پایان گفت: به مناسبت نوروز ۹۹، در هر یک از بخش‌های این مسابقه به ۹۹ نفر جوایز نقدی اهدا می‌شود که به ترتیب در رده بزرگسالان جایزه هر یک از برگزیدگان ۷ میلیون ریال، در رده نوجوانان ۴ میلیون ریال، در بخش کودکان ۲.۵ میلیون ریال و در بخش ویژه ۳ میلیون ریال است.

گفتنی است طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته آزمون این مسابقه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.