نذرواره اطعام علوی  در تبریز/ توزیع ۱۲۵۰۰ پرس غذا ی گرم بین نیازمندان تبریز
نذرواره اطعام علوی  در تبریز/ توزیع ۱۲۵۰۰ پرس غذا ی گرم بین نیازمندان تبریز

همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نذرواره اطعام علوی توسط مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری برگزارشد. یونس فاتح مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری تبریز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هشتمین نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی به نیت ۷۲ شهید […]



همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نذرواره اطعام علوی توسط مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری برگزارشد.

یونس فاتح مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری تبریز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هشتمین نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی به نیت ۷۲ شهید کربلا در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام علوی برگزار شد.

وی افزود: این نذرواره همزمان در ۶۳ شهر کشور در حال  برگزاری است و هدف‌گذاری  اولیه اجرای این طرح  در ۷۰ شهر در کل کشور است ولی فعلا در ۶۳ شهر کشور این طرح برگزار می شود.

فاتح اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی دو مجموعه در شهرهای مراغه و جلفا و چهار مجموعه در تبریز در حال برگزاری این طرح هستند.

وی ادامه داد: در این نذرواره در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در ۷۲ دیگ  در محل اردوگاه الغدیر  طبخ و در بین خانواده سه تا  پنج نفری آسیب دیده از بیماری کرونا و مددجویان کمیته امداد توزیع گردید.

فاتح با اشاره به مشارکت عموم مردم در این نذرواره خاطرنشان کرد: سه روز قبل از اجرای این طرح اطلاع رسانی عمومی در سطح شهر انجام شد و تمام هزینه اجرای این نذرواره از طریق مشارکت های مردمی تامین شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اجرای چنین طرح هایی را محک زدن ظرفیت موکب های حسینی و گروه های جهادی در زمان وقوع بحران نام برد و افزود: اجرای موفقیت آمیز چنین طرح هایی در طول سال بهترین ظرفیت برای مدیریت بحران استان و کشور است.

مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید مهدی باکری تبریز تصریح کرد: در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله ، رانش زمین و بسیاری از مشکلات دیگر این موکب ها و مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی می توانند در ۲۴ساعت اولیه در موضوع تدارکات و پشتیبانی به ارائه خدمات بپردازند.      

انتهای پیام/ ۶۰۰۲۰