نخستین جشنواره ساخت عروسک با لباس محلی برگزار می‌شود
نخستین جشنواره ساخت عروسک با لباس محلی برگزار می‌شود

به گزارش قلم پرس، محمدرضا عیوضی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف احیا و بازتولید عروسک‌های محلی که در سال‌های اخیر ساخت آن‌ها متوقف شده برگزار می‌شود. عیوضی ادامه داد: در قالب حرکتی خیرخواهانه این جشنواره در بخشی از ساختمان موزه شهر برگزار شده و عواید این نمایشگاه به صندوق حمایت از کودکان […]

به گزارش قلم پرس، محمدرضا عیوضی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف احیا و بازتولید عروسک‌های محلی که در سال‌های اخیر ساخت آن‌ها متوقف شده برگزار می‌شود.

عیوضی ادامه داد: در قالب حرکتی خیرخواهانه این جشنواره در بخشی از ساختمان موزه شهر برگزار شده و عواید این نمایشگاه به صندوق حمایت از کودکان مبتلا به سرطان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اظهار کرد: همه رده‌های سنی می‌توانند با ارسال حداکثر سه عروسک در ابعاد ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز یادآور شد: تمامی عروسک‌ها با ذکر مشخصات محلی به نام سازنده به نمایش گذاشته می‌شوند که در نهایت پس از داوری به سه نفر از شرکت کنندان جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ با مراجعه به دبیرخانه جشنواره و پر کردن فرم شرکت در جشنواره  واقع در عمارت شهرداری تبریز آثار خود را نیز به این محل تحویل دهند.